پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • صد و ششمين جلسه کانون عکس لاهیجان برگزار می شود + جزئیات
    12 اردیبهشت 1396 - 14:37
    شناسه : 52790
    0

    انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان صد و ششمين جلسه كانون عكس لاهيجان را برگزار مي نمايد. این جلسه قرار است روز چهارشنبه سيزدهم ارديبهشت ماه ساعت پنج الی شش و نيم عصر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شود. حضور کلیه عکاسان و علاقمندان به عکاسی در این جلسه آزاد […]

    پ
    پ

    انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان صد و ششمين جلسه كانون عكس لاهيجان را برگزار مي نمايد.

    این جلسه قرار است روز چهارشنبه سيزدهم ارديبهشت ماه ساعت پنج الی شش و نيم عصر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شود.

    حضور کلیه عکاسان و علاقمندان به عکاسی در این جلسه آزاد می باشد.

    از برنامه های این هفته کانون عکس لاهیجان می توان به نگاهي به زندگي و آثار ( پل استراند) عكاس رئاليست نامي جهان، ارائه مبحثي درباره عكاسي رئاليست و واقع گرايانه از سركار خانم كبري عليپور : مدرس ، محقق باسابقه عكاسي، نمایش عکسهای حاضرین در جلسه و نقد و بررسي اين آثار با حضور محمدرضا صفابخش مدرس و کارشناس باسابقه رشته عكاسي اشاره کرد.

    قابل ذکر است که کانون عکس لاهیجان با مدیریت : محمد تقی لون آمیز عکاس و فیلمساز و هنرمند با سابقه لاهیجانی زیر نظر انجمن سینمای جوانان ايران – دفتر لاهیجان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان بیش از پنج سال است که چهارشنبه ها هر دو هفته در میان برگزار می شود.

    انجمن سینما جوان لاهیجان - صد و ششمين جلسه کانون عکس لاهیجان برگزار می شود + جزئیات - سینما جوان

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.