سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41243 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دعوت فرماندار لاهیجان از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۹ اردیبهشت
    29 اردیبهشت 1396 - 0:17
    شناسه : 54332
    0

    مهندس سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان با صدور پیامی از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۹ اردیبهشت دعوت کرد. به گزارش «بامردم»،  متن این پیام بدین شرح است: بسمه تعالی انتخابات مایه‌ی عزت ملی، تقویت و آبروی ملت ایران است. (مقام معظم رهبری) بعد از پایان زمان تبلیغات کاندیداهای انتخابات و آغاز شمارش […]

    پ
    پ

    سید محمد احمدی 2 - دعوت فرماندار لاهیجان از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت - انتخابات 29 اردیبهشتمهندس سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان با صدور پیامی از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۹ اردیبهشت دعوت کرد.

    به گزارش «بامردم»،  متن این پیام بدین شرح است:

    بسمه تعالی

    انتخابات مایه‌ی عزت ملی، تقویت و آبروی ملت ایران است. (مقام معظم رهبری)

    بعد از پایان زمان تبلیغات کاندیداهای انتخابات و آغاز شمارش معکوس برای رقم‌خوردن یک حماسه بزرگ و پرافتخار در روز ۲۹ اردیبهشت توسط مردم شریف ایران، مردم شهرستان لاهیجان نیز خود را برای حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی در این روز و مشارکت در تعیین سرنوشت خود مهیا نموده‌اند و امید داریم با پیشینه بلند این خطه در دین‌داری و فرهنگ و سابقه درخشان مردمانش برای حضور در صحنه‌های مختلف این بار هم با برگزاری دو انتخابات مهم و حساس دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا خاطره‌ی یک پایمردی شکوهمند در دفتر افتخارات این دیار، مسجل شده و ولایتمداری اهالی این خطه سبز گیلان را به نمایش بگذارد.

    این انتخابات به فرموده مقام معظم رهبری قد برافراشتن ملت و سینه سپرکردن مردم در مقابل دشمنان است. ارزش انتخابات فردا زمانی بیش‌تر می‌شود که مردم ما با شور و اشتیاق و حضور حداکثری همراهی خود را با اصل نظام و رهبری مجدداً تبیین کنند و بینش سیاسی و آگاهانه خویش را برای بدخواهان ملت به زیبایی تفسیر نمایند.

    نتیجه این دو انتخابات هرگونه رقم بخورد برای مردم مایه‌ی پیروزی و سرافرازی است و موفقیت‌های بعدی را برای مردم و نظام به همراه خواهد داشت.

    اینجانب ضمن دعوت از آحاد مردم شریف حوزه انتخابیه شهرستان لاهیجان، پیشاپیش از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی اعضای محترم شورای تامین، ستاد انتخابات لاهیجان، هیئت‌های اجرایی و نظارت، اعضای شعب، بازرسین، نمایندگان فرماندار ، محافظین و سایر دست‌ اندرکاران برگزاری این انتخابات تقدیر نموده و امیدوارم روز ۲۹ اردیبهشت شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.