×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حسین بائوج لاهوتی - از همه توان و ظرفیت برای بهره مندی بهینه مردم از مجتمع نگین بکارگیری خواهیم کرد - ;gh]hd

حسین بائوج لاهوتی از بکارگیری همه ظرفیت ها و توانمندی ها برای بهره مندی بهینه مسافران و گردشگران تابستانی از مجتمع نگین شمال و طرح سلامت دریا در محل این مجتمع خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کلاچای، وی با اشاره به آماده سازی و تجهیز این مجتمع و نیز طرح سلامت دریا روند کار را مطلوب توصیف و افزود : هم اکنون تجهیز سوئیت های نگین شمال به پایان رسیده و آماده سرویس دهی به مسافران و گردشگران است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد .
وی با تاکید بر این مطلب که ایجاد زیر ساخت های مناسب گردشگری بطور قطع افزایش میزان ماندگاری مسافر و گردشگر را با خود به همراه خواهد داشت اظهار کرد : این مهم ترین راهبرد برای توسعه صنعت گردشگری در منطقه است و ما این مهم را با جدیت تا رسیدن به نقطه مطلوب دنبال می کنیم که طبعا خروجی آن منافع و مصالح شهر را در پی خواهد داشت.

شهردار کلاچای همچنین در بازدید از طرح سلامت دریا واقع در محل مجتمع نگین روند کار را رو به جلو توصیف و بیان کرد : طرح سلامت دریا در دو بخش آقایان و بانوان در حال انجام است بطوری که در قسمت بانوان فرایند کار به اتمام رسیده و در بخش آقایان به علت تغییر و تحول در طرح آن هم بواسطه هم مرز بودن با واجارگاه طرح احداث سرویس بهداشتی و دیگر ملزومات در حال انجام است.
بائوج لاهوتی ادامه داد : کلیه کارهای مربوط به این امر (بکارگیری مصالح و نیروی انسانی ) از سوی شهرداری کلاچای صورت گرفته و هزینه هایی در این زمینه برای شهرداری متصور نیست و از تولیدات خود در این زمینه استفاده می کند.

وی وسعت طرح سلامت دریای نگین شمال کلاچای را در دو بخش آقایان و بانوان ۷۰۰ متر مربع ذکر و گفت : سال گذشته خوشبختانه هیچ غریقی در این طرح نداشتیم ضمن اینکه منجیان غریق چهار نفر را در حین غرق شدن در خارج از محدوده طرح (حوزه واجارگاه ) از مرگ حتمی نجات دادند.
شهردار کلاچای همچنین از استقرار ۱۲ناجی غریق زن و مرد امسال همانند سال گذشته در طرح سلامت دریای نگین شمال خبر داد و گفت : علاوه بر منجیان غریق از ظرفیت همیاران پلیس و هلال احمر نیز به خوبی بهره گیری خواهد شد.
به گفته وی ، امسال برای طرح سلامت دریای نگین شمال شهرداری کلاچای ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.
شهرستان رودسر ۴۵ کیلومتر نوار ساحلی دارد که بیش از ۵کیلومتر آن در کلاچای واقع است.
شهر کلاچای با جمعیتی بالغ بر ۱۲هزار نفر در ۸۰کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.