پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیام مشترک امام جمعه و فرماندار سیاهکل به مناسبت روز جهانی قدس
    02 تیر 1396 - 3:31
    شناسه : 60227
    0

    حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل امام جمعه و رضا اسلامی فرماندار شهرستان سیاهکل با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، از تمامی مردم برای حضور در این راهپیمایی دشمن شکن دعوت به عمل آوردند. به گزارش «بامردم»، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل امام جمعه و رضا اسلامی فرماندار شهرستان سیاهکل […]

    پ
    پ

    و امام جمعه سیاهکل اسلامی و شکسته دل - پیام مشترک امام جمعه و فرماندار سیاهکل به مناسبت روز جهانی قدس -

    حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل امام جمعه و رضا اسلامی فرماندار شهرستان سیاهکل با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، از تمامی مردم برای حضور در این راهپیمایی دشمن شکن دعوت به عمل آوردند.

    به گزارش «بامردم»، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل امام جمعه و رضا اسلامی فرماندار شهرستان سیاهکل با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، از تمامی مردم برای حضور در این راهپیمایی دشمن شکن دعوت به عمل آوردند.

    متن کامل پیام:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    ابتکار بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، صحنه همنوایی مسلمانان جهان برای آزادی و استقلال خواهی همه ملت ها تحت بیرق مردم سالاری دینی است تا حاکمان جور با اعمال اراده و دیدگاه خود، بر بدیهی ترین حق انسان ها در جای جای این گنبد دوار، خط بطلان نکشند.

    روز جهانی قدس امسال در حالی فرا می رسد که شرایط حساس منطقه ای و جنایت های شبانه روزی گروهک های تکفیری و داعش در سرزمین های اسلامی و بمباران مردم روزه دار و بی پناه یمن، روزانه جان تعداد زیادی از مردم مسلمان را می گیرد.

    ضمن تشکر از سیلی موشکی سپاه پاسداران بر گوش تروریست های داعش، باید به مستکبرین عالم اعلام کنیم؛ در روز جهانی قدس با حضور تمامی مردم در کنار یکدیگر، پیامی محکم تر از حمله موشکی اخیر ایران به مواضع داعش دریافت خواهند کرد.

    در بیان اهمیت این روز عظیم، همین بس که حضرت امام خمینی(ره) از آن با عنوان روز حیات اسلام، یاد کرده و فرمودند: “روز قدس روزی است که باید سرنوشت ملتهای مستضعف معلوم شود”.

    آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، میعادگاه مشت های گره کرده ای است که استوار و محکم بر پایه های سست و بی اساس رژیم غاصب صهیونیستی کوبیده می شود تا بنیان ظلم و بیداد را از جای برکنده و افق روشن امید و آزادی را برای مردمان جهان تداعی کند.

    مردم شریف شهرستان سیاهکل همچون سالهای گذشته پا به پای ملت بزرگ ایران با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن اعلام حمایت همه جانبه از مسلمانان فلسطین و ابراز نفرت و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، موجب دلگرمی مردم آزاده و بی دفاع فلسطین شده و با اقتدار خود ثابت می کنند که فلسطین همچنان مسأله اصلی جهان اسلام است.

    به امید پیروزی نهایی اسلام بر کفر جهانی و به امید ظهور عاجل منجی عالم بشریت قائم آل محمد(عج)

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.