×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

نجات مسافران دریا - نجات 3 مسافر از غرق شدن در سواحل بندر انزلی با هوشیاری پلیس ویژه -

فرمانده یگان ویژه استان تهران از نجات جان سه مسافر تهرانی که در سواحل دریا شهرستان بندر انزلی در حال غرق شدن بودند، خبرداد.

سرهنگ “بهمن علیپور” در تشریح این خبر، اظهارداشت: ساعت ۱۸:۳۰ روز گذشته، اعضای یک خانواده تهرانی بدون توجه به تذکرات و اخطار های گشت های یگان ویژه در منطقه خطر آفرین بخش “اطباء” شهرستان بندر انزلی وارد آب شدند اما به علت عدم آشنایی به فن شنا، پدر ۳۲ساله،دختر خردسالش و مرد ۲۵ ساله ای که در خطر غرق شدن قرار گرفتند.
وی افزود: با هوشیاری و اطلاع رسانی به موقع گشت ساحلی پلیس، اکیپ ناجیان غریق مستقر در ساحل توانستند جان هموطنان عزیزمان را در یک حرکت فداکارانه و انسان دوستانه از مرگ حتمی نجات دهند.
فرمانده یگان ویژه استان گیلان ادامه داد: اکیپ گشت ساحلی پلیس در کوتاه ترین زمان ممکن، تیم اورژانس را در محل حاضر کرد تا اقدامات اولیه درمانی را برای احیای افراد نجات یافته انجام دهند که بحمداله در حال حاضر وضعیت جسمانی نجات یافتگان خوب است.
این مقام انتظامی به تلاش بی وقفه گشت های ساحلی یگان ویژه در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی سواحل دریا و کاهش چشمگیر ناهنجاری های اجتماعی اشاره و تصریح کرد : امسال با اجرای طرح دریا در طول ۲۸۰ کیلومتر نوار ساحلی، کاهش چشمگیر تخلفات، ناهنجاری های اجتماعی و نیز غرق شدگان را نسبت به سال گذشته را شاهد هستیم که این امر با تلاش سخت کوشانه گشت های ساحلی پلیس به دست آمده است .
سرهنگ  علیپور در خاتمه گفت: با توجه به تعطیلات تابستانی و بهره برداری مسافران و شهروندان از سواحل دریا توصیه می‌شود کسانی که قصد استفاده از سواحل دریا این نعمت خدادادی را دارند حتماً نکات ایمنی را رعایت کرده و به اخطار ناجیان غرق و گشت های پلیس یگان ویژه در سواحل توجه لازم را داشته باشند که خدای نکرده برای اعضای خانواده آنها اتفاق ناگواری رخ ندهد. #

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.