×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

75214 - با تکیه به نفت نمیتوان اقتصاد پایداری داشت -

سیدمحمد احمدی در دیدار امروز رئیس و کارمندان اداره امور مالیاتی شهرستان اظهار داشت: با تکیه به نفت نمی‌توان اقتصاد پایداری داشت. در دولت تدبیر و امید تکیه دولت به منابع ناپایداری همچون نفت که در کش و قوس های بازار جهانی افت و خیزهای غیرقابل پیش بینی و متزلزلی دارد کاهش یافته و برای اولین بار در چند سال اخیر درآمدهای مالیاتی از درآمدهای حاصل ازفروش نفت پیشی گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای تغییر نگرش مردم نسبت به پرداخت مالیات و افزایش سطح آگاهی آنان با استفاده از مولفه های اطلاع رسانی و فرهنگسازی، کشور را برای رسیدن به اهداف خود یاری می دهد.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه عدم شفافیت در اقتصاد باعث بوجود آمدن فساد میشود گفت: بسیاری از کشورهایی که امروزه شفاف ترین اقتصاد دنیا را به خود اختصاص میدهند، براساس یک برنامه مدون و رو به جلو حرکت کرده‌اند.

احمدی با بیان اینکه میتوان با الگوبرداری از کشورهای موفق در بخش اقتصادی مطابق با قانون اساسی و در چهارچوب موازین اسلامی به پیشرفت کشور کمک کرد گفت: با همدلی و با وجود این همه سرمایه با ارزش در کشور عزیزمان ایران میشود به هدف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی دست پیدا کرد.

وی در پایان افزود: اداره امور مالیاتی لاهیجان کمترین گزارش حاصله از شکایات مردمی را به خود تخصیص داده و از جمله ادارات فعال و پویای شهرستان است که بطور گمنام در حال خدمتگذاری به مردم میباشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.