×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از کشف ۵۰۰ میلیارد دارایی‌های جدید مؤسسه کاسپین خبر داد.

کاسپین - ۵۰۰ میلیارد دارایی‌های جدید کاسپین توسط دستگاه اطلاعاتی کشف شد - دارایی کاسپین

به گزارش «بامردم»، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از  تهیه طرح دوفوریتی برای ساماندهی مؤسسات مالی و اعتباری در کمیسیون اقتصادی پارلمان خبر داد و گفت: در صورت  تصویب نهایی این طرح، مؤسسات مالی و اعتباری مشکل‌دار ذیل بانک‌های معتبر قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه “در حال بررسی این طرح هستیم”، ادامه داد: در این طرح به‌دنبال تعیین تکلیف سپرده‌گذاران هستیم تا هرچه سریع‌تر مشکلات ایجادشده، برطرف شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر اینکه مردم نیز باید در نظام بانکی سپرده‌گذاری کنند، افزود: به‌دلیل اینکه برخی از مدیران مؤسسات مالی که امروز دچار مشکلات شده‌اند دارای سواد پولی و مالی نیستند برای  سپرده‌گذاران مشکلات فراوانی ایجاد کرده‌اند.

زارع با اعلام اینکه بدهی مؤسسه مالی و اعتباری کاسپین حدود ۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است، اضافه کرد: تاکنون ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از دارایی‌های این مؤسسه شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه اخیراً حدود ۵۰۰ میلیارد از دارایی‌های جدید این مؤسسه مالی و اعتباری کشف شده، اظهار داشت: نهادهای اطلاعاتی و امنیتی در حال شناسایی اموال و املاک این مؤسسه مالی و اعتباری هستند تا از طریق فروش آنها مشکلات سپرده‌گذاران حل شود.

تسنیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.