پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • توسعه آموزش همگانی ابزار نوین کاهش ناهنجاری های اجتماعی است
    28 تیر 1396 - 14:58
    شناسه : 67947
    0

    معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: توسعه آموزش همگانی ابزار نوین کاهش ناهنجاری های اجتماعی است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس معاون اجتماعی فرماندهی پلیس گیلان در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان به همراه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به مناسبت هفته بهزیستی با بیان اینکه در بین سازمان ها بهزیستی بیشترین همکاری […]

    پ
    پ

    معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: توسعه آموزش همگانی ابزار نوین کاهش ناهنجاری های اجتماعی است.

    120 - توسعه آموزش همگانی ابزار نوین کاهش ناهنجاری های اجتماعی است - آموزش همگانی
    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس معاون اجتماعی فرماندهی پلیس گیلان در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان به همراه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به مناسبت هفته بهزیستی با بیان اینکه در بین سازمان ها بهزیستی بیشترین همکاری را با پلیس دارد، اظهار داشت: پلیس و بهزیستی به درک متقابلی از مسئولیت های یکدیگر رسیده اند.

    این مقام انتظامی با اشاره به لزوم ادامه تعامل، همکاری و مشارکت بین پلیس و بهزیستی، تصریح کرد: این دو نهاد با کمک هم می توانند قدم های مستحکمی برای رفع مشکلات جامعه بردارند.

    سرهنگ خیرخواه با تاکید بر هجمه های سنگین دشمن برای زیر سوال بردن بنیان خانواده ها در ایران خاطرنشان کرد: اقدامات فرهنگی بهترین روش برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی هستند.

    معاون اجتماعی پلیس گیلان، بهزیستی را به عنوان یک نهاد کارآمد و مفید معرفی کرد و افزود: توسعه آموزش همگانی یک ابزار نوین برای کاهش ناهنجاری های اجتماعی است.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه برقراری امنیت اجتماعی نیازمند تعامل دستگاه های مختلف است، تصریح کرد؛ پلیس و بهزیستی می توانند با همکاری هم از ظرفیت های علمی و عملی یکدیگر بهره ببرند.

    در ادامه این دیدار، مدیرکل بهزیستی استان گیلان با تقدیر از همکاری نزدیک و مستقیم پلیس با بهزیستی،اظهار داشت: سعه صدر نیروی انتظامی برای حل معضلات مردم قابل ستایش است.

    وی با اشاره به وفاق، همدلی و تعامل پلیس و بهزیستی، تصریح کرد: مشکلات اجتماعی و آسیب های حوزه بهزیستی یک روزه حل نمی شوند و به برنامه ریزی دقیق و مدونی نیاز دارند.

    دکتر پارسی پور مسئله اعتیاد را یکی از مشکلات جدی جامعه برشمرد و افزود: از آنجایی که اعتیاد به بزه پیوند خورده، مقابله با این معضل پیچیدگی های خاص خودش را دارد.

    مدیرکل بهزیستی گیلان با أشأره به فعالیت هایی برای رفع مسئله کودکان کار، خاطرنشان کرد: راهکار حل معضلات شهری مربوط به این کودکان، باید با سن و شرایط آن ها متناسب باشد.

    وی با تاکید بر اینکه در مواجهه با مسائل اجتماعی نمی توان تنها انتظار سود را داشت، خاطرنشان کرد: همواره باید بستری فراهم شود که در یک تراز منطقی سود یک برخورد اجتماعی بیشتر از زیان آن باشد.

    دکتر پارسی پور با بیان اینکه بدون مشارکت جدی پلیس، رسیدن به اهداف آرمانی بهزیستی محقق نخواهد شد، خاطرنشان کرد: جامعه سالم با پشتوانه ًاقدامات پیشگیرانه برای کنترل نارسایی های اجتماعی شکل خواهد گرفت.

    در خاتمه این دیدار، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تمجید از تعامل بهزیستی با پلیس در زمینه پذیرفتن معتادان و بسترسازی برای جدا کردن آن ها از آغوش شوم اعتیاد، تصریح کرد: نجات هر بیمار مبتلا به اعتیاد، یک قدم مؤثر برای نجات جامعه است.

    أحداله احدی با اشاره به اینکه گسترش فعالیت های آموزشی برای واکسیناسیون ذهنی أفراد در جهت جلوگیری از اعتیاد باید بیشتر از گذشته در دستور کار پلیس و بهزیستی قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: اعتیاد یک مسئله اجتماعی است و جامعه باید نسبت به آن احساس مسئولیت بیشتری کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.