پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • امکانات گردشگری در گیلان محدود و شایسته نیست
    28 تیر 1396 - 19:33
    شناسه : 68040
    0

    سخنگوی فراکسیون گردشگری مجلس گفت: دولت بر اقامتگاه‌های بین‌راهی و گردشگری استان نظارت‌های خود را افزایش دهد. به گزارش «بامردم»، ذبیح نیکفر با اشاره به عدم زیرساخت‌های کافی صنعت توریسم در استان گیلان اظهار کرد: متأسفانه زیرساخت‌های گردشگری در کشور علی‌الخصوص در استان گیلان به حد کافی موجود نیست. وی بابیان اینکه زیرساخت‌های گردشگری در […]

    پ
    پ

    سخنگوی فراکسیون گردشگری مجلس گفت: دولت بر اقامتگاه‌های بین‌راهی و گردشگری استان نظارت‌های خود را افزایش دهد.

    - امکانات گردشگری در گیلان محدود و شایسته نیست -

    به گزارش «بامردم»، ذبیح نیکفر با اشاره به عدم زیرساخت‌های کافی صنعت توریسم در استان گیلان اظهار کرد: متأسفانه زیرساخت‌های گردشگری در کشور علی‌الخصوص در استان گیلان به حد کافی موجود نیست.

    وی بابیان اینکه زیرساخت‌های گردشگری در خور مردم گیلان نیست، افزود: زیرساخت‌هایی که در حال حاضر در سطح استان گیلان مستقر هستند درشان مردم گیلان و گردشگرانی که در این استان حاضر می‌شود وجود ندارد.

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات محدودی که در حوزه گردشگری گیلان موجود است با مشکلاتی همراه است.

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به حمایت بخش خصوصی در احیا اقامتگاه‌ها و تفرجگاه‌های توریستی تأکید کرد و افزود: باید بخش‌های خصوصی که در حوزه گردشگری فعالیت می‌کنند موردحمایت همه‌جانبه قرار بگیرند.

    سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید کمک کنند تا بخش خصوصی شرایط لازم و مناسبی را در حوزه گردشگری فراهم آورد.

    نیکفر به‌ضرورت تشدید و افزایش نظارت‌ها بر اقامتگاه‌های بین‌راهی تأکید کرد و گفت: نظارتی که از سوی دولت بر اقامتگاه‌های و تفرجگاه‌های گردشگری می‌شود سلامت و امنیت مردم را تشدید می‌کند.

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.