جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تداوم روند نامناسب اطلاع رسانی شورای پنجم رشت با اقدامات یکسویه خانم سخنگو
    29 تیر 1396 - 16:29
    شناسه : 68353
    0

    این روند نامناسب اطلاع رسانی ادامه همان روندی است که در شورای چهارم بارها شاهد آن بودیم که اخبار تنها به یک سری از سایت های محدود ختم می شد و سخنگوی منتخبان نیز که در از درون همان شورای چهارم است در حال تداوم آن به نظر می رسد. سومین جلسه غیر رسمی منتخبین […]

    پ
    پ

    این روند نامناسب اطلاع رسانی ادامه همان روندی است که در شورای چهارم بارها شاهد آن بودیم که اخبار تنها به یک سری از سایت های محدود ختم می شد و سخنگوی منتخبان نیز که در از درون همان شورای چهارم است در حال تداوم آن به نظر می رسد.

    شیرزاد - تداوم روند نامناسب اطلاع رسانی شورای پنجم رشت با اقدامات یکسویه خانم سخنگو -

    سومین جلسه غیر رسمی منتخبین شورای شهر دوره پنجم رشت در حالی به میزبانی فرهام زاهد برگزار شد که سخنگوی منتخبان این شورا تنها در گفت و گو با یک سایت خبری محتوای کلی از جلسات را تشریح کرد.

    این روند نامناسب اطلاع رسانی ادامه همان روندی است که در شورای چهارم بارها شاهد آن بودیم که اخبار تنها به یک سری از سایت های محدود ختم می شد و سخنگوی منتخبان نیز که در از درون همان شورای چهارم است در حال تداوم آن به نظر می رسد. ظاهرا سخنگوی شورای پنجم که خود را یک فعال رسانه ای نیز می داند در حال تکرار روندی است که همیشه نتیجه معکوسی داشته و آن تبدیل رسانه ها به رسانه های خودی و غیرخودی است و این روند نامناسب بدون شک منتخبین شورای پنجم را در مقابل این رسانه ها قرار می دهد و آن ها باید توجه داشته باشند که سخنگوی شورا قرار نیست از زبان خود و با هر رسانه ای که خود دوست دارد به گفت و گو بپردازد.

    حرفه ای ترین شیوه خبری این است که شورای پنجم از دریچه روابط عمومی خود اخبار را منتشر کند تا همگان نسبت به اخبار شورا وقوف داشته و نسبت به انتشار آن اقدام کنند. اقدامی که مدتی است در خود شورای چهارم نیز دنبال می شود و روابط عمومی شورا توانسته اخبار مورد نظر را جهت اطلاع رسانی عمومی در اختیار رسانه ها قرار دهد. ولی این شیوه اطلاع رسانی به هیچ وجه مناسب اعضای شورای پنجم نمی باشد و به این دلیل باید نسبت به این مساله پاسخگو باشند و از سخنگوی خود توضیح بخواهند. از همین جهت است که بیشتر رسانه ها حاضر به انتشار اخبار جلسات اعضای منتخبین شورای پنجم نیستند و اگر همین مسیر پیش برود این جلسات نیز از نظر همگان کم اعتبار و کم اهمیت جلوه داده می شود و این ضعف ناشی از اقدامات یکسویه خانم سخنگو است!

    گیل خبر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.