چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 60 امضا برای شکایت از تتلو به خاطر آتنا اصلانی + عکس
    01 مرداد 1396 - 16:33
    شناسه : 69826
    0

    وکیل خانواده آتنا اصلانی به تشریح موضوع و علت شکایت از تتلو پرداخت و از تقدیم بیانیه ای دراین خصوص به دادستان تهران خبر داد. به گزارش «بامردم»، امین جباری، وکیل خانواده آتنا اصلانی درگفت وگو با خبرنگار رکنا ضمن تایید موضوع شکایت قضائی از امیرحسین مقصودلو(تتلو) در خصوص علت این شکایت بیان کرد: این […]

    پ
    پ

    وکیل خانواده آتنا اصلانی به تشریح موضوع و علت شکایت از تتلو پرداخت و از تقدیم بیانیه ای دراین خصوص به دادستان تهران خبر داد.

    خانواده آتنا - 60 امضا برای شکایت از تتلو به خاطر آتنا اصلانی + عکس -

    به گزارش «بامردم»، امین جباری، وکیل خانواده آتنا اصلانی درگفت وگو با خبرنگار رکنا ضمن تایید موضوع شکایت قضائی از امیرحسین مقصودلو(تتلو) در خصوص علت این شکایت بیان کرد: این شکایت بخاطر توهین های ناروای وی به خانواده آتنا اصلانی و تشویش اذهان عمومی مردم منطقه با انتشار مطالبی نامربوط و توهین آمیز بوده است.
    وکیل خانواده آتنا اصلانی در ادامه افزود: تتلو علت اصلی قتل و تجاوز را بی حجابی و بی عفتی آتنا و مادرش دانسته است و این گونه سبب هتک حیثیت خانواده آتنا و زیر سئوال بردن فرهنگ منطقه شده است.
    وی خاطرنشان کرد: این شکایت علاوه بر بعد خصوصی که دارد، بعد ملی نیز دارد، زیرا این توهین فقط شامل خانواده آتنا نشده و تمام کشور از این توهین ناروا متاثر شده است.
    جباری اذعان کرد: در این خصوص بیانیه ای تدوین شده که تاکنون توسط 60 نفر امضا شده است، این بیانیه در روزهای آتی تقدیم دادستان محترم تهران خواهد شد تا به اتهام وی رسیدگی شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.