چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کحالی حاضر به شرکت در جلسه شورا نشد | درخواست ۵ عضو شورا برای استیضاح
    04 مرداد 1396 - 23:14
    شناسه : 71014
    0

    رئیس شورای شهر لنگرود گفت: شهردار لنگرود در جلسه فوق‌العاده‌ای که برای پاسخگویی به ۳۶ سؤال اعضای شورای شهر لنگرود بود شرکت نکرد. به گزارش «بامردم»، رحیم شیخ طاهر در گفت‌وگو با لنگرخبر اظهار کرد: شهردار لنگرود در جلسه فوق‌العاده‌ای که برای پاسخگویی به ۳۶ سؤال اعضای شورای شهر لنگرود بود شرکت نکرد. وی گفت: […]

    پ
    پ

    رئیس شورای شهر لنگرود گفت: شهردار لنگرود در جلسه فوق‌العاده‌ای که برای پاسخگویی به ۳۶ سؤال اعضای شورای شهر لنگرود بود شرکت نکرد.

    زرد کحالی - کحالی حاضر به شرکت در جلسه شورا نشد | درخواست ۵ عضو شورا برای استیضاح -

    به گزارش «بامردم»، رحیم شیخ طاهر در گفت‌وگو با لنگرخبر اظهار کرد: شهردار لنگرود در جلسه فوق‌العاده‌ای که برای پاسخگویی به ۳۶ سؤال اعضای شورای شهر لنگرود بود شرکت نکرد.

    وی گفت: بعد از ارسال سؤالات مطروحه شورای شهر به شهردار، در دو مرحله از رضا کحالی برای حضور در جلسه عصر روز چهارشنبه شورای شهر اطلاع داده شد ولی وی از حضور در این جلسه استنکاف ورزید.

    رئیس شورای شهر لنگرود افزود: با توجه به عدم حضور شهردار در جلسه فوق‌العاده شورا، ۵ نفر از اعضا شورای شهر لنگرود درخواست جلسه استیضاح کردند که در جلسه بعدی شورا اعلام وصول می‌شود.

    شیخ طاهر نظارت بر عملکرد شهردار را وظیفه قانونی و ذاتی شورای شهر اعلام کرد و تصریح کرد: برابر با قانون هرکسی باید به وظیفه ذاتی خود عمل کند ولی عده‌ای از مسئولین در امورات شورای شهر دخالت می‌کنند.

    وی گفت: بارها به‌صورت شفاهی و کتبی و در حضور دیگر مسئولین شهرستان از شهردار درخواست شد تا سه موضوع تعامل متقابل شهردار محترم با اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود، پرداخت به‌موقع حق‌وحقوق و مزایا و اولویت‌بندی پروژه‌ها را در نظر بگیرد ولی در این امورات کوتاهی‌هایی انجام شد و این موارد به همراه تعدادی دیگر در ۳۶ سؤال مطروحه نیز درج‌شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.