شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پلمپ چهار واحد متخلف عرضه کالا و خدمات در گیلان
    06 مرداد 1396 - 20:47
    شناسه : 71468
    0

    مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از بستن چهار واحد متخلف عرضه کالا و خدمات پس از نظارت گشت مشترک تعزیرات حکومتی در استان خبر داد. به گزارش «بامردم»،  رضا قشلاقی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در جریان گشت های مشترک تعزیرات حکومتی و نظارت واحدهای عرضه کالا و خدمات بازار بزرگ رشت […]

    پ
    پ

    مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از بستن چهار واحد متخلف عرضه کالا و خدمات پس از نظارت گشت مشترک تعزیرات حکومتی در استان خبر داد.

    - پلمپ چهار واحد متخلف عرضه کالا و خدمات در گیلان - پلمپ

    به گزارش «بامردم»،  رضا قشلاقی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در جریان گشت های مشترک تعزیرات حکومتی و نظارت واحدهای عرضه کالا و خدمات بازار بزرگ رشت و واحدهای پذیرایی مسیر رشت به انزلی مراجعه و تعدادی واحد متخلف شناسایی و اعمال قانون شدند.
    وی اظهار کرد: همچنین در این بازدیدها که با تیم های بازرسی متشکل از بازرسان صنعت، معدن و تجارت ، اتاق اصناف ، کارشناسان مرکز بهداشت ، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ،دامپزشکی و ماموران اماکن نیروی انتظامی انجام شد، یک واحد عرضه کالا و سه واحد پذیرایی بدلیل رعایت نکردن مقررات بهداشتی تعطیل شدند.
    وی تصریح کرد: در همین راستا، مقدار 99 کیلوگرم انواع مواد غذایی غیر بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته نیز ضبط و در محل معدوم شد.
    قشلاقی در ادامه به شناسایی یکی از عوامل اصلی قاچاق پارچه در گیلان اشاره و بیان کرد: بدنبال خبر دریافتی مبنی بر مباشرت فردی در تهیه و توزیع پارچه قاچاق ، اکیپی متشکل از ماموران پلیس آگاهی ، بازرسان اتاق اصناف و نماینده تعزیرات حکومتی به انبار نگهداری کالای این فرد مراجعه و دربررسی های انجام شده مقدار 28 هزار متر پارچه قاچاق کشف و ضبط شد.
    مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان تصریح کرد: با رسیدگی به این پرونده و محرز شدن تخلف قاچاق ، حکم به ضبط کالای کشف شده به نفع دولت و پرداخت مبلغ دو میلیارد و 651 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت صادر شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.