×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حجت الاسلام سید هادی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز تشکیل اولین نماز جمعه پس از انقلاب گفت: اگر هیچ حرف و حدیثی برای تبیین ماهیت اساسی نماز جمعه نبود همین که یک سوره قرآن به این نام است و آیه ای در آن مومنان را به حضور در نماز جمعه دعوت می‌کند، کافی است.

سید هادی موسوی امام جمعه ماسال - مگر از سر جنازه من رد شوید بخواهید پایتان را از گلیم تان دراز تر کنید! | عده ای مثل گاو شکم هایشان را از حقوق های نجومی پر کرده اند و عده ای دارند از گرسنگی می‌میرند -
امام جمعه ماسال با استناد به آیات قرآن کریم حضور در نمازجمعه را مایه خیرات و برکات زیادی برای امت اسلامی دانست و تاکید کرد: فکر کنید اگر کل دنیای اسلام به همین یک آیه عمل می کردند چه اتفاقی رخ می داد؟ اما افسوس که نتوانستیم آن چنان که باید از این سنت الهی استفاده کنیم.

حجت الاسلام موسوی نماز جمعه را حج فقرا بیان کرد و گفت: هیچکس در هیچ جایگاهی حق ندارد به گونه ای قلم فرسایی کند یا سخن بگوید که این نهاد مقدس تضعیف شود.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام صفوی امام جمعه فقید شهرستان ماسال تاکید کرد: در این هفته برنامه های متعددی به مناسبت هفته نماز جمعه داشتیم و به ادارات بسیاری سرکشی داشتیم. حسن ختام این برنامه ها هم حضور در مزار امام جمعه فقید شهرستان بود.

امام جمعه ماسال با اشاره به تحریم های جدید آمریکایی ها اظهار داشت: این خباثت ها اگر چه برای مردم ما عادی است اما عده ای در داخل باید از این رفتارها درس عبرت بگیرند. آنها فکر می‌کنند با این کارها می‌توانند مردم ما را به زانو در بیاورند اما کور خوانده اند.

وی افزود: هیات نظارت بر برجام باید دقت کند و ببنید آیا شرایطی که برای برجام تعریف شده بود رعایت می شود یا نه؟ سوال من این است که آمریکایی ها باید چه می کردند تا بگوییم برجام نقض شده است؟ چرا برخی به دنبال توجیه کار غلط استکبار هستند؟

امام جمعه ماسال با اشاره به اظهارات روز گذشته مدیر کل سیاسی استانداری گیلان در ماسال گفت: اگر دشمن سپاه را تحریم می‌کند عجیب نیست، عجیب سخنانی است که از گوشه و کنار درباره سپاه می شنویم.

وی افزود: آن آقا در ماسال گفته است «نگران بودیم شورای نگهبان بازی دربیاورد و انتخابات را خدشه دار کند.» سوال من این است: لفط «بازی» در ادبیات سیاسی به معنای دبه و دغل است. مثلا ما می‌گوییم آمریکایی ها بازی در آوردند یعنی دبه در آوردند دغل و حیله به کار بستند. آن وقت شما چطور به خودتان اجازه می دهید به نهاد مقدسی همچون شورای نگهبان توهین کنید؟ مگر امام نفرمود تخریب شورای نگهبان خیانت و خلاف شرع است؟

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: آقای عزیز! شورای نگهبان اهل دبه نیست آنهایی اهل دبه هستند که برای تخلفات انتخاباتی همین حالا پرونده دارند.

خطیب نماز جمعه ماسال خاطر نشان کرد: در بخش دیگری از سخنانش آن آقا گفت «در این سالها انحرافاتی همچون ورود سپاه به مسایل اقتصادی ایجاد شده است». آیا این ورود به درخواست سپاه بوده است؟ از اواسط دوره اول ریاست جمهوری مرحوم هاشمی، دولت درخواست کرد سپاه دستشان را در برخی پروژه ها بگیرد. این کجایش انحراف است؟ مگر سپاه در گرفتن این پروژه ها پیشقدم بوده است؟ اگر پروژه ها را به ۴ تا آدم سالم بدهیم می شود انحراف؟

امام جمعه ماسال ضمن انتقاد شدید از پوراوزان مدیر کل سیاسی استانداری گیلان گفت: آقای عزیز! شما یک بار در جلسه شورای اداری همین شهرستان علیه نیروهای حزب اللهی حرف زدی و من جواب شما را دادم. فکر نکن با عنوانت در استان می توانی بیایی اینجا هر حرفی بزنی و کسی هم نیست جوابت را بدهد. سپاه همان سپاهی است که به تعبیر امام اگر نبود کشور نبود.

وی افزود: خودت گفتی امروز جمهوری اسلامی به جایی رسیده که اگر کشورهای جهان بخواهند در سوریه کاری کنند ایران را صدا می‌کنند. چه کسی شما را به اینجا رساند؟ چه کسی در سوریه قطعه قطعه شد تا شما را در مناسبات جهانی به حساب بیاورند؟ این اخلاق است که بر طبل تخریب بکوبید؟ اگر چیزی داری به برکت همین سپاه است.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: این آقا می گوید حرف رئیس جمهور این است که چرا نمی گذارند فلان خواننده بخواند. واقعا شما مدیر کل سیاسی یک استان هستی؟ یعنی امروز مشکل مملکت ما فلان خواننده است؟ می گویی می‌خواستند ما را به مسایل اقتصادی سوق بدهند حتی اقتصادی مقاومتی! که دستور رهبر انقلاب است. امروز مساله اول کشور اقتصاد نیست؟ چرا دسمنان تحریم می کنند؟ چون جنگمان اقتصادی است.

وی افزود: مگر مساله اقتصاد مقاومتی را رهبر معظم انقلاب مطرح نکردند؟ من احساس می‌کنم چون جرات ایستادن در برابر رهبری را ندارند بازوان رهبری را می زنند. امرزو مشکل مملکت ما بیکاری تحصیل کرده است.ما گفتیم بزرگوار بیا طرحی را بده به همین جوانان تحصیل کرده و مسجدی و مومن که مشغول شوند. قول دادید اما ما را دور زدید. به حساب زرنگی خودتان گذاشتید که ما متوجه نیستیم. انتظار داشتید برای این بچه ها جلوی شما زانو بزنیم؟

امام جمعه ماسال با اشاره به مصاحبه اخیر رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری ماسال گفت: آقای گردشگری گفتم برو نظارت کن بر اماکن مصاحبه می‍‌کنی که جواب من را بدهی؟ نظارت می شود؟ این را که نمی توانی انکار کنی. من به چشم خودم دیدم ای کاش می شد گفت آنچه را که دیده ام. می‌خواهی تابستان تمام شد آمار بدهی که اینقدر گردشگر داشتیم؟

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: همه اینها به چه قیمتی؟ گردشگر با شلوارک بیاید در خیابان بگردد؟ لخت و عریان؟ ییلاقات ما حیاط خلوت عده ای شود؟ مگر ما غیرت نداریم؟ دنبال حواب برای من نباشو دنبال سند سازی برای من نباشید. همین پروژه را عده ای جوان مومن بر می‌داشتند اشکال داشت؟

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان خاطر نشان کرد: عده ای مثل گاو شکم هایشان را از حقوق های نجومی پر کرده اند و عده ای دارند از گرسنگی می‌میرند آن وقت مدیر کل سیاسی استان می گوید نگذاشتند شجریان پخش شود؟ می‌گوید بگذارید ماهواره باشد. ماهواره که هست بیشتر از این چه می‌خواهید؟ اعلام کنید صریحا.

حجت الاسلام موسوی افزود: احساس می‌کنید می‌توانید اینجا بیایید و راحت تهمت بزنید و هتک حرمت کنید؟ مگر از سر جنازه من رد شوید بخواهید پایتان را از گلیم تان دراز تر کنید. من به هیچ کس وابستگی ندارد دل به کسی خوش نکرده ام که بخواهم سکوت کنم.

امام جمعه ماسال با اشاره به دیدار روزهای اخیر رئیس جمهور با فرماندهان سپاه اظهار داشت: معنی این کار این است که می‌خواهیم با هم کار کنیم. شما چرا تفرقه افکنی می‌کنید؟ امروز هر کس در هر جایگاهی علیه نظام و انقلاب و نهادهای انقلاب سپاه و شورای نگهبان سخن بگوید به امام و رهبری و شهیدان خیانت کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.