×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

برای نخستین بار لیست ۸۷ صفحه ای دارایی های ایوانکا ترامپ منتشر شد.

ایوانکا ترامپ - لیست ۸۷ صفحه ای ثروت نجومی «بانوی در سایه» منتشر شد! - ۸۷

ایوانکا ترامپ برای استخدام در حلقه درونی دستگاه پدرش، مجبور به تکمیل فرم هایی خاص شد.به گزارش سی ان ان، کاخ سفید برای نخستین بار روز جمعه این فرم ها را منتشر کرد. اسناد حاضر دارای ۸۷ صفحه است و ایوانکا ترامپ برای ادامه کارش همچنان به گرفتن گواهی نامه مخصوص دفتر اخلاق دولتی نیاز دارد. ایوانکا  بر اساس این اسناد بین اول ژانویه ۲۰۱۶ تا ۳۱ می ۲۰۱۷، ۱۳,۵میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

از این مقدار بیشتر از ۵میلیون دلار از تجارت های شخصی او به دست آمده که مربوط به برند ایوانکا ترامپ می شود. بر اساس این اسناد ، ایوانکا «حقوق، مزایا و دستمزدی» در حدود ۲,۵میلیون دلار نیز از سازمان ترامپ دریافت کرده است. ایوانکا به عنوان معاون اجرایی املاک و مستغلات و مسئول توسعه کسب و کار در این سازمان فعالیت می کند.

جالب است که او از این موقعیت نیز در ماه ژانویه به صورت اسمی کناره گیری کرد اما همچنان مدیریت پروژه ساخت هتل های بین المللی ترامپ در واشنگتن را به عهده دارد.ایوانکا ترامپ در حوزه سرگرمی هم فعال است. او نزدیک به ۷۸۷هزار و ۵۰۰دلار از فروش کتابش به نام «زنانی که کار می کنند» به دست آورد. این کتاب، پرفروش ترین کتاب بهار سال گذشته بود.دختر رئیس جمهور و شوهرش ثروتی هنگفت دارند. اسناد موجود ثابت می کند که ارزش دارایی این زوج در مجموع ۷۶۲میلیون دلار است.

 خراسان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.