سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41332 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آقای روحانی نگذارید احمدی‌نژاد تکرار شود
    08 مرداد 1396 - 10:20
    شناسه : 71894
    0

    رییس جمهور روحانی بعد از پیروزی در انتخابات از برخی همکاران خود در دولت گلایه کرد و گفت:« همه هم يك جور نبودند، مختلف بودند. بعضي‌ها با همه توان آمدند. ما روستايي هستيم، به قولي بعضي‌ها گيوه را بر كشيدند و به ميدان آمدند، آستين‌ها را بالا زدند و به ميدان آمدند. اما بعضي‌ها پاشنه […]

    پ
    پ

    رییس جمهور روحانی بعد از پیروزی در انتخابات از برخی همکاران خود در دولت گلایه کرد و گفت:« همه هم يك جور نبودند، مختلف بودند. بعضي‌ها با همه توان آمدند. ما روستايي هستيم، به قولي بعضي‌ها گيوه را بر كشيدند و به ميدان آمدند، آستين‌ها را بالا زدند و به ميدان آمدند. اما بعضي‌ها پاشنه گيوه‌شان خوابيده بود و بر نكشيدند. لخ لخ كردند. يك مقدار راه آمدند و مسير را آمدند و زحمت كشيدند. سعي آنان مشكور»

    روحانی و احمدی نژاد - آقای روحانی نگذارید احمدی‌نژاد تکرار شود -

    مصطفی داننده در عصرایران نوشت: این سخنان رییس جمهور بدین معنی بود که برخی در دولت یازدهم با او و سیاست‌هایش همراه نبودند. برای این افراد منافع شخصی مهم بوده است نه پیروزی تفکر روحانی در انتخابات. انتخاب این افراد به چه دلیلی بوده است مشخص نیست. باید روزی از روحانی و برخی وزرای او پرسید که چرا افرادی که همسو با دولت نبوده‌اند در پست مهم‌ حضور داشتند.

    مردم در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم به حسن روحانی اعتماد کردند. روحانی که زیر شدیدترین انتقادهای و حملات جریان رقیب قرار داشت و حتی از سوی یکی از رقبا بارها به دروغ‌گویی و حامیان کاخ نشین‌ها متهم شده بود.

    مردم در انتخابات اردیبهشت ۹۶ به روحانی گفتند به او و برنامه‌هابش اعتماد دارند. آنها می‌خواهند با روحانی به زندگی بهتر برسند.

    روحانی باید پاسخ این اعتماد را بدهد. انتخاب کابینه کارآمد، کارشناس و فعال می‌تواند اولین گام در مسیر پاسخ به اعتماد مردم باشد.

    رییس جمهور باید کابینه‌ای را انتخاب کند که با تفکرات سیاسی روحانی همراه باشند. مردان و زنان دولت دوازدهم، گیوه نه بلکه باید کفش آهنی به پا کنند.

    کابینه دوازدهم با کفش‌آهنی می‌تواند مسیر اعتدال را برای کشور باز کند. مردم از دولت یازدهم راضی بودند به خاطر همین به روحانی رای دادند. منظور از رضایت در اینجا نسبی است. حالا داستان فرق می‌کند. موفقیت دولت دوازدهم و رییس جمهور می‌تواند مسیر اعتدال و عقلانیت را برای همیشه در کشور باز و آن را نهادینه کند.

    مسیری که روحانی آغاز کرده است باید ادامه پیدا کند. هنوز فراموش نکرده‌ایم توقفی که بعد از دولت‌های سازندگی و اصلاحات در کشور ایجاد شد چه بلایی سر مردم آورد. دیگر نباید اجازه داد مسیر پیشرفت کشور دچار اختلال شود.

    عملکرد مثبت دولت روحانی می‌تواند باعث شد این تفکر در انتخابات ۱۴۰۰ هم گفتمان حاکم و برتر باشد. اگر دولت دوازهم نتواند رضایت مردم را جلب کند و به اهداف خود برسد شاید دوباره این کشور شاهد احمدی نژاد دیگری باشد.

    در حال حاضر دولت یازدهم توانسته است به مسیر توسعه کشور برگردد. مسیری که در زمان احمدی نژاد از ریل اصلی خود خارج شده بود. حالا این مسیر باید ادامه پیدا کند. دولت دوازدهم باید ریل گذار اصلی تفکر اعتدال و عقلانیت در کشور باشد.

    اعضای دولت دوازدهم از هر جناحی که هستند باید پاشنه بر کشیده از همان روز اول برای پیشرفت کشور کار کنند. آنها می‌توانند در سال ۱۴۰۰ قهرمان‌های جریان اعتدال نام بگیرند و یا مقصرین بازگشت پوپولیست‌ها به کشور.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.