×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه سران ۳ قوه در جلسه مشترک درباره تحریم‌های اخیر آمریکا و اقداماتی که باید در برابر این تحریم برای مقابله به مثل انجام شود گفت‌وگو کردند، گفت: آمریکایی‌ها بیشترین خسارت را از اقدامات‌شان خواهند دید.

به گزارش «بامردم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه روسای قوای مجریه، مقننه و قضاییه روز یکشنبه به میزبانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور برگزار شد.

روحانی رییس جمهوری، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه و دکتر علی لاریجانی رییس قوه مقننه در این نشست درباره مهم‌ترین مسائل کشور و منطقه با هم گفتگو کردند.

رییس جمهور پس از این نشست مشترک، با بیان اینکه بعد از دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۶  منتظر فرصتی بودیم که روسای سه قوه راجع به موضوعات مهم کشور و مسایل داخلی و خارجی با هم بحثی داشته باشیم و امروز این توفیق حاصل و جلسه بسیار خوبی تشکیل شد، گفت: اکنون فصل شروع همدلی و همکاری است و دیگر دوران انتخابات تمام شده و همه باید دست به دست هم دهیم تا مطالبات مورد نظر در زندگی مادی و معنوی مردم را پاسخ دهیم.

روحانی خاطرنشان کرد: در این جلسه راجع به وحدت و انسجام بیشتر داخلی میان قوای سه گانه و همه نیروهایی که در مسیر خدمت تلاش می کنند، مباحثی میان سران سه قوه سران مطرح شد.

رییس جمهور با اشاره به اینکه در زمینه مسایل اقتصادی، بویژه در بخش تولید و سرمایه‌گذاری نیز با هم گفتگو کردیم، افزود: امروز تولید، اشتغال و رونق اقتصادی که باید در کشور ایجاد شود، بسیار حائز اهمیت است.

روحانی با اشاره به اینکه روسای قوای سه گانه بر این موضوع تاکید دارند که باید از سرمایه‌گذاری به خوبی حمایت کرده و این حمایت از طرف سه قوه باید انجام گیرد، گفت: ما بدنبال این هستیم که یک بسته حمایتی جدی برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، آماده کنیم و با حمایت سه قوه از این بسته، بتوانیم در نحوه اجرا و عمل همدیگر را یاری کنیم.

وی تصریح کرد:  امروز به خوبی می‌توانیم سرمایه داخلی و خارجی را جذب کنیم و اگر سرمایه به خوبی جذب شود، حربه‌ای که آمریکایی‌ها در دست گرفتند، به شدت کند می‌شود، چراکه ما با آمریکا ارتباط اقتصادی نداشته و آنها نیز در کشور ما سرمایه‌گذاری ندارند. ما با آمریکایی‌ها تجارتی نداریم و اگر بتوانیم با سایر جهان ارتباط بسیار تنگاتنگی در زمینه اقتصادی داشته باشیم آنها هم دیگر یا نمی‌توانند از حربه تحریم استفاده کنند و یا اگر هم بخواهند استفاده کنند، تأثیرگذار نخواهد بود.

رییس جمهور با اشاره به اینکه سران سه قوه در این جلسه درباره تحریم‌های اخیر آمریکا و اقداماتی که باید در برابر این تحریم و برای مقابله به مثل انجام شود، گفتگو کردند، افزود: نمونه این اقدامات کاری است که مجلس شورای اسلامی در دست اقدام دارد و انجام خواهد داد و البته این بحث به تفصیل در جلسه هیأت نظارت، بطور جزیی‌تر دنبال می‌شود تا آمریکایی‌ها بدانند بیشترین خسارت را از اینگونه اقدامات خود آنها خواهند برد و این کارها،  آنها را در جهان منزوی خواهد کرد.

روحانی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در جایگاهی است که کسی نمی‌تواند به عظمت آن صدمه‌ای وارد کند، خاطرنشان کرد: امروز بین قوای سه‌گانه و سایر ارکان نظام ، تحت نظر مقام معظم رهبری، وحدت و انسجام وجود داشته و همه قوا از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که حامی این نظام هستند،  حمایت خواهند کرد و کسی نخواهند توانست صدمه‌ای به قدرت نیروهای مسلح ما وارد کنند.

رییس جمهور اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج مستضعفین، نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی، مورد حمایت ملت، رهبری و سه قوه هستند و ان‌شاء الله با استحکام راه مان را ادامه خواهیم داد.

روحانی ادامه داد : دولت دوازدهم با وحدت و هماهنگی بیشتر با مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه، در راستای محقق کردن مطالبات و خواست‌های مردم تلاش خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.