×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

یکی از بازیکن‌های با سابقه تیم ملی بسکتبال از اردوی این تیم برای حضور در رقابت‌های کاپ آسیا خط خورد و قرار نیست به این رقابت‌ها اعزام شود.

محمد حسن‌زاده00 - اخراج بازیکن تیم ملی به‌دلیل گوش دادن به موسیقی - اخراج

 محمد حسن‌زاده فوروارد فصل گذشته تیم نفت آبادان (نایب قهرمان لیگ برتر) که حدود ۷ سال سابقه حضور در تیم ملی را دارد با صلاح‌دید مدیر تیم‌های ملی بلافاصله بعد از اینکه تیم ملی از اردوی تدارکاتی چین برگشت، از لیست تیم ملی خارج شد.

محمدرضا مشحون روز شنبه درباره دلیل این تصمیمش به خبرگزاری صداوسیما گفت:با هیچکسی مشکل خصوصی ندارم، چون منافعی از جهت باشگاهی یا جهات دیگر ندارم. منافع ملی و صلاح مملکت مطرح است. حسن زاده بسیار بی تعصب و بی اخلاق بار آمده است. آمار او در لیگ بسیار ضعیف بود و در چین هم ضعیف کار کرد. علاوه بر این رفتاری خارج از اخلاق ورزشی داشت که باعث شد او را از ترکیب کنار بگذاریم.
“رفتار خارج از اخلاق ورزشی” که برادر رئیس فدراسیون معتقد است حسن‌زاده انجام داده در واقع گوش دادن به موسیقی در جریان حرکت تیم ملی به سمت سالن مسابقه و گرم کردن پیش از آغاز آن بوده است. شاهدان عینی گفته‌اند رضا مشحون که معتقد بوده گوش دادن به موسیقی تمرکز بازیکن را بهم می‌زند و آن را نشانه عدم “بی تعصبی و بی اخلاقی” دانسته قبل از اینکه کاروان تیم ملی برای حضور در یکی از مسابقاتش در تورنمنت اطلس سوار اتوبوس شود هدفون روی گوش حسن‌زاده را می‌کشد و او را مجبور می‌کند موسیقی گوش ندهد. این رفتار مدیر تیم‌های ملی باعث درگیری لفظی مختصر بین او و حسن‌زاده می‌شود؛ همین درگیری در نهایت به خط خوردن این بازیکن از اردوی تیم ملی ختم شد.

بعد از اظهارنظر رضا مشحون تعدادی از بازیکن‌های تیم ملی در شبکه‌های اجتماعی از حسن‌زاده حمایت کردند و “تعصب” او به تیم ملی را ستایش کردند. تعدادی از بازیکن‌های تیم ملی هم در محافل خصوصی از صحبت‌های مدیر تیم‌های ملی انتقاد کرده‌اند.

محمد حسن‌زاده تمایلی به اظهارنظر درباره این اتفاق‌ها ندارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.