چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بازدید شهردار از چند طرح مهم زیر بنایی در شهر کلاچای
    09 مرداد 1396 - 9:11
    شناسه : 72379
    0

    شهردار کلاچای روز یکشنبه از چند طرح مهم زیر بنایی در این شهر بازدید و از نزدیک در جریان مراحل انجام آنها قرار گرفت. شهردار کلاچای در بازدید از پروژه ساختمان پایانه مسافربری این شهر از سفر قریب الوقوع استاندار گیلان برای افتتاح و بهره برداری از این پروژه حجیم و سنگین خبر داد . […]

    پ
    پ

    شهردار کلاچای روز یکشنبه از چند طرح مهم زیر بنایی در این شهر بازدید و از نزدیک در جریان مراحل انجام آنها قرار گرفت.

    4104 - بازدید شهردار از چند طرح مهم زیر بنایی در شهر کلاچای -
    شهردار کلاچای در بازدید از پروژه ساختمان پایانه مسافربری این شهر از سفر قریب الوقوع استاندار گیلان برای افتتاح و بهره برداری از این پروژه حجیم و سنگین خبر داد .
    حسین بائوج لاهوتی با بیان این که اجرای این پروژه کاری مشترک بین شهرداری و بخش خصوصی بوده افزود : برای انجام این طرح بیش از 2میلیارد و 400میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

    وی مدت زمان اجرای پروژه تا زمان تکمیل و بهره برداری از آن را 7ماهه ذکر و ابراز امیدواری کرد پروژه مذکور هر چه سریعتر تکمیل و آماده بهره برداری شود.
    علی احمدی مدیر پایانه مسافربری کلاچای هم در این بازدید با بیان این که پایانه جدید هم اکنون در حال سرویس دهی و جابجایی مسافر است از انجام نخستین جابجایی مسافر از این پایانه به تهران خبرداد.
    وی ادامه داد : در این پایانه بخش های مختلف برای رفاه حال مسافران و رانندگان و کادر اداری پیش بینی و لحاظ شده است.

    به گفته وی، این پایانه هم اکنون با برخورداری از ظرفیت 50دستگاه اتوبوس به مناطق مختلف کشور همچون تهرا ن،کرج، قزوین الوند، قم، اصفهان، تبریز، مشهد، ساوه و… مسافر سرویس دهی می کند .
    احمدی وسعت این پایانه را که در جنب زمین ورزشی شهرداری کلاچای ساخته شده یک هزار و 500متر مربع اعلام کرد.
    بر پایه گزارش دیگری از خبرنگار ما شهردار کلاچای روز دوشنبه از اجرای دو پروژه زیر سازی و آسفالت در کوچه های پرورش و اندرزگو بازدید کرد.
    بائوج لاهوتی با بیان این که بیش از 10هزار متر مربع آسفالت در مناطق مختلف شهر با حجم سرمایه گذاری 450میلیون تومان در سال جاری انجام می گیرد از جمله این پروژه ها را در مناطق کوچه های پرورش، اندرزگو و چندین کوچه و خیابان دیگر ذکر کرد.
    شهردار کلاچای در آخرین مرحله بازدید به محل آتش نشانی این شهر رفت و از تجهیزات امکانات آتش نشانی این شهر با اعتبار 60میلیون تومان خبر داد و از جمله آنها را خرید کلاه ضد حریق، کپسول آتش نشانی و دیگر ملزومات ذکر کرد.
    او حفظ و صیانت از اموال آتش نشانی و مدیریت صحیح و بهینه در این زمینه را مورد تاکید قرار داد و گفت : همه باید در حفظ و صیانت و نگهداری از اموال کوشا باشند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.