×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

به گفته پلیس در حالی که این کودک بیگناه در جدال با مرگ بود، این زن ابتدا به خرید رفت و سپس با نامزدش قرار ملاقات ترتیب داد.

6554217 663 - نوزاد بیگناه، قربانی لذت جویی مادر خبیثش شد + تصاویر -

به گزارش «بامردم»، ” نوآه ” نوزاد ۶ ماهه ای که توسط مادر خبیثش در صندلی عقب ماشین با کمربند ایمنی به مدت دو روز بسته شده بود جان سپرد. این نوزاد طی این دو روز با گرسنگی و همچنین گرمای ۳۲ درجه هوا در جدال بود. بنا به ادعای پلیس، این زن با رها کردن فرزندش در ماشین به خرید رفته و قرار ملاقاتی را نیز با نامزدش ترتیب داده بود. اکنون ” لاویلی جانسون ” ۲۲ ساله اهل میشیگان آمریکا، به دلیل کشتن آگاهانه و عامدانه فرزندش با اتهام قتل روبروست.

بنا به مدارک ارائه شده در دادگاه این زن طی این دو روز تنها دو بار به کودک خود سرکشی کرد. در روز ۱۷ ژوئیه وی با دادن یک بطری شیر، نوزادش را ترک نمود و صبح روز ۱۹ ژوئیه با نوزاد بیهوش خود روبرو شد. این زن بجای تماس با اورژانس پزشکی، کودکش را به یک بیمارستان اطفال منتقل کرده بود.

مدارک دادگاه نشان می دهد که وی به مصرف مخدر ماری جوانا طی این دو روز اعتراف کرده و بعد از بازگشت به خانه به کودکش سرکشی نکرده است.

6554218 370 - نوزاد بیگناه، قربانی لذت جویی مادر خبیثش شد + تصاویر -

بنا به گزارش دیتروید فری پرس، جنازه این نوزاد در حالی که در مرحله تجزیه قرار داشت پیدا شد. شکم وی کاملا متورم شده بود و در حالی که از چند نقطه بدن دچار خونریزی شده بود، بوی تعفن از وی منتشر می شد.

گفتنی است؛ این زن همچنین صاحب یک دختر ۲ ساله است که سرپرستی و نگهداری وی به یک دپارتمان دولتی خدمات سلامت محول شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.