×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

 .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

شرکت «ایزی جت» درپی بازتاب گسترده این تصاویر بابت تأخیر عذرخواهی کرد اما با صراحت اعلام کرد فرد خاطی از کارمندان فرودگاه نیس بوده است.

2006663 - ضرب و شتم مسافر پس از تأخیر ۱۲ ساعته هواپیما -

به گزارش «بامردم»، شرکت هواپیمایی «ایزی جت» درپی انتشار تصاویر مشت زدن یکی از کارمندانش به مسافر معترض در فرودگاه «نیس» فرانسه، اعلام کرد کارمند متخلف با شرکت ارتباطی نداشته ودرعین حال بابت تأخیر عذرخواهی کرد.

براساس آنچه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، پرواز شرکت هواپیمایی «ایزی جت» از «نیس» به شهر «لوتون» انگلیس به دلایلی نامعلوم با ۱۲ ساعت تأخیر انجام شد.

در حالی که مسافران پس از اعلام بارگیری به طرف باند در حرکت بودند، مردی جوان در حالی که فرزندش را درآغوش گرفته بود به یکی ازکارمندان اعتراض کرد اما این فرد به جای عذرخواهی، مشتی به صورت مرد زد و بعد هم بر سر او فریاد کشید. با این حال مسافر مجروح پس از ورود به هواپیما مورد تشویق مسافران قرار گرفت.

شرکت «ایزی جت» درپی بازتاب گسترده این تصاویر بابت تأخیر عذرخواهی کرد اما با صراحت اعلام کرد فرد خاطی از کارمندان فرودگاه نیس بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.