×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

ملیکا ی ۱٫۵ ساله از برابر خانه شان در مشهد ربوده شد، در حالی که در یکی از خیابان های اصفهان رها شده بود، توسط کلانتری ۲۸ اصفهان پیدا شد.

ملیکا پیدا شد 420x498 - فوری|ملیکا دختر ۱/۵ ساله مشهدی در اصفهان پیدا شد |جزییات پیدا شدن ملیکا به روایت دادستانی -
پدر این دختر که خبر پیدا شدن دخترش را شینده بود و هیجان زیادی داشت به خبرنگار رکنا گفت: لحظاتی پیش به ما خبر دادند که دخترمان در حالی که در یکی از خیابان های اصفهان رها شده بود، توسط مردم شناسایی و به پلیس خبر داده شده است.
وی گفت: ما بلافاصله قصد سفر به اصفهان را داریم .
این مرد پیش از این به در باره گم شدن دخترش به خبرنگار ما گفته بود که ساعت ۲ ظهر از خانه پدرم برمی گشتیم که دختر ۵ ساله ام به همراه ملیکا مشغول بازی با جوجه های خانه مان شدند و با ما داخل نیامدند، من که داشتم لباسم را عوض می کردم خواهر بزرگتر ملیکا وارد خانه شد و هرچی از او پرسیدم ملیکا کجاست فقط گریه می کرد و هیچی نمی گفت.
من که حسابی شوکه شده بودم همه جا را گشتم و سراغ دخترم را ازهمسایه ها می گرفتم که متاسفانه کسی از دخترم خبری نداشت.
زمانی که همه جا را گشتم با پلیس تماس گرفتم اما آنها بعد از اینکه حسابی من را منتظر گذاشتند به من گفتند به همراه عکس دخترم به کلانتری بروم و من هم عکس را برداشته و به کلانتری رفتم. در آخر ساعت ۱۲ شب شکایت من در کلانتری ثبت شد.
همان ساعت ها بود که دخترم به حرف آمد و ماجرای دزدیده شدن ملیکا را توسط یک خانم و آقا به برادر بزرگترش گفت.دخترم به برادرش گفته بودف یک زن ملیکا را به زور سوار پراید سفید کرد که راننده او آقای جوانی بود و از مقابل خانه با سرعت فرار کردند. من با شنیدن این خبر، موضوع را به پلیس گفتم و ماموران آگاهی پرونده را به صورت ویژه مورد بررسی قرار دادند.
پدر ملیکا از تمام کسانی که در پیدا شدن دخترش خانواده وی را یاری رسانده اند تشکر کرد و گفت: خودم شاهد بودم که پلیس برای پیدا شدن دخترم تمام تلاش خودشان را کردند و به لطف خدا و هوشیاری مردم و پلیس دخترم توسط مامواران کلانتری ۲۸ اصفهان پیدا شد.

جزییات پیدا شدن ملیکا از زبان معاون دادستان مشهد

قاضی سیدجواد حسینی معاون دادستان مشهد هم گفت: ملیکا دختر بچه یک و نیم ساله که از اول مردا‌دماه در مشهد مفقود شد که در این راستا دستور ویژه صادر شد و پرونده به شعبه ۴۰۹ جرایم خاص مشهد ارجاع شد.

قاضی حسینی معاون دادستان مشهد در گفت و گو با خبرگزاری میزان گفت: ملیکا دختر بچه یک و نیم ساله که از اول مردا‌دماه در مشهد مفقود شد که در این راستا دستور ویژه صادر شد و پرونده به شعبه ۴۰۹ جرایم خاص مشهد ارجاع شد.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده این کودک امروز به صورت رهاشده در اصفهان پیدا شد و تحویل بهزیستی داده شد.

حسینی افزود: مراحل انتقال این کودک در حال پیگیری است و تحقیقات برای شناسایی مظنونین ادامه دارد.

قاضی حسینی گفت: برخی سایت ها به نقل از پدر ملیکا اقدام به انتشار اخباری مبنی بر نحوه پیدا شدن و جزییات این خبر کرده اند که این مطالب از اساس کذب است و با این سایتها برخورد خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.