شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • باید ارزش ها و باورهای درست را به مردم تعلیم دهیم | اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی تجلیل از کتابخوانان برتر گیلان است
    12 مرداد 1396 - 19:01
    شناسه : 73532
    0

    زهرا بدن آرا در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در منطقه آزاد انزلی این مراسم را تجلیل از کتابخوانان برتر گیلان عنوان کرد و گفت: هدف این جشنواره کتابخوانی، اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی،حمایت از نویسندگان و آموزش مهارت زندگی است. سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره […]

    پ
    پ

    زهرا بدن آرا در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در منطقه آزاد انزلی این مراسم را تجلیل از کتابخوانان برتر گیلان عنوان کرد و گفت: هدف این جشنواره کتابخوانی، اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی،حمایت از نویسندگان و آموزش مهارت زندگی است.

    بدن آرا - باید ارزش ها و باورهای درست را به مردم تعلیم دهیم | اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی تجلیل از کتابخوانان برتر گیلان است -

    سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان ضمن تبریک ولادت حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخانه رضوی در استان گیلان و تجلیل از کتابخوانان برتر گیلان هستیم.
    بدن آرا افزود: این جشنواره از فروردین ماه آغاز و تا 20 تیرماه ادامه یافت و در قالب 6 عنوان کتاب برای سه گروه سنی کودک،نوجوان، بزرگسال در دو قالب مکتوب و آنلاین به صورت فردی و خانوادگی برگزار شد.
    وی از حضور 22 هزار و 150 نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد و گفت: 3400 نفر در بخش خانوادگی،3300 نفر در بخش نوجوان،3200 نفر در بخش کودک و بقیه به صورت انفرادی در جشنواره شرکت کردند.
    سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزاری پویش کتابخوانی مجازی برای کودکان را ویژگی متمایز این جشنواره نسبت به دوره های گذشته دانست و افزود:این پویش تحت عنوان دو کتاب بانوی ملکوت و شاه چراغ برای کودکان برگزار شد.
    باید ارزش ها و باورهای درست را به مردم تعلیم دهیم
    بدن آرا هدف از برگزاری جشنواره کتابخوانه رضوی را اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی،حمایت از نویسندگان و آموزش مهارت زندگی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه جامعه ما برگرفته از ارزش های اسلامی است باید ارزش ها و باورهای درست را به مردم تعلیم دهیم.
    وی بحران هویت و تضاد،تقابل نسل ها،فاصله گرفتن اعضای خانواده،تبدیل شدن خانواده به خوابگاه،افکار منفی را از جمله آسیب های جامعه امروز عنوان کرد و گفت: این آسیب ها موجب سنگین تر شدن مسئولیت دستگاه های فرهنگی شده است.
    سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان بیان داشت: اداره کل کتابخوانه های عمومی استان گیلان برای جلوگیری از آسیب ها و پیاده کردن زندگی مطالعه محور سعی می کند با برگزاری چنین جشنواره هایی رسالت خود را به درستی انجام دهد.
    بدن آرا اظهار داشت: با مطالعه کتاب در قالب این جشنواره ها مردم با مهارت های مختلف و سبک زندگی ائمه آشنا می شوند و آشنایی با زندگی ائمه به جوانان ما می آموزد که الگوی مناسبی را در زندگی خود انتخاب کنند.
    وی با اشاره به اهمیت مطالعه و درک اهمیت هویت ملی و مذهبی خودمان اظهار کرد: نگاهی که جوانان به غرب دارند می تواند به علت عدم آگاهی باشد و مطالعه و آشنایی با زندگی ائمه می تواند الگویی مناسب برای جوانان ایجاد کند.
    از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی تشکر می کنم
    بدن آرا در پایان از17 دستگاه اجرایی که برای برگزاری این جشنواره مشارکت کردند قدردانی کرد و افزود: از دکتر مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی تشکر می کنم که نگاه ویژه ای به مسائل فرهنگی دارند و امیدواریم با برپایی چنین جشنواره هایی شاهد پیشرفت روز افزون سرزمین خود باشیم.
    به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان،اجرای گروه سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان مشرق دلها و تجلیل از 45برگیده استانی این جشنواره ملی از جمله ویژه برنامه های آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان بود.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.