×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

یک کارشناس طب سنتی با بیان اینکه حکما دَلک یا ماساژ را جایگزین ورزش می‌دانند، گفت: ماساژ به انواع مختلف زبر و خشن, ماساژ سنگین و قدرتی, ماساژ نرم و لطیف و ماساژ طولانی تقسیم می‌شود؛ ماساژ طولانی برای لاغری افراد چاق مناسب است.
1 e1501792166866 - یک ترفند بدون هزینه برای لاغر شدن افراد چاق -

سید جواد علوی با بیان اینکه حکما دَلک یا ماساژ را جایگزین ورزش می‌دانند، اظهار کرد: وقتی امکان ورزش برای فرد مهیا نباشد یا عذری داشته باشد، فضولات بدن موجب تحلیل بدن می‌شود که در این مواقع، ماساژ می‌تواند مواد زائد بدن را از بین ببرد, ماساژ به انواع مختلف زبر و خشن, ماساژ سنگین و قدرتی, ماساژ نرم و لطیف و ماساژ طولانی تقسیم می‌شود.

ماساژ طولانی برای لاغرشدن افراد چاق

این کارشناس طب سنتی تصریح کرد: ماساژ به انواع مختلف زبر و خشن, ماساژ سنگین و قدرتی, ماساژ نرم و لطیف و ماساژ طولانی تقسیم می‌شود؛ ماساژ زبر و خشن با پارچه خشن انجام و باعث چاقی‌های موضعی می‌شود, ماساژ سنگین و قدرتی باعث تقویت عضو می‌شود و برای افرادی که ماهیچه‌های ضعیفی دارند, توصیه می‌شود و ماساژ نرم و لطیف برای افرادی که دچار اسپاسم عضلات هستند, توصیه می‌شود تا باعث لطافت شود همچنین ماساژ طولانی برای لاغری افراد چاق مناسب است.

علوی متذکر شد: ماساژ پوست، گردش خون را بالا می‌برد و باعث می‌شود که پوست روشن‌تر, جوان‌تر و سفت‌تر شود و لکه‌ها و پف صورت را از بین می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: ماساژ در بهبود جریان خون در مفاصل، درمان کشیدگی، خشکی و گرفتگی عضلات نقش بسزایی دارد, ماساژ می‌تواند به بهبود گردش خون، آرامش عضلات و عملکرد صحیح دستگاه گوارش کمک کند.

 تسنیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.