جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جزئیات ماجرای جمع‌آوری کنتور گاز یک جانباز لاهیجانی
    14 مرداد 1396 - 0:07
    شناسه : 73833
    0

    اخیرا کانالی شایعه پرداز در تلگرام از قول آقای اسماعیلی جانبازی بزرگوار نوشته بود که وی چندین ماه است برای پیگیری مشکلات جسمی و روحی اش در تهران و مرکز استان بوده و وقت نکرده به منزلش در لاهیجان سر بزند و در همین موقع برایش قبض گاز می آید و به دلیل مبلغ بالای […]

    پ
    پ

    اخیرا کانالی شایعه پرداز در تلگرام از قول آقای اسماعیلی جانبازی بزرگوار نوشته بود که وی چندین ماه است برای پیگیری مشکلات جسمی و روحی اش در تهران و مرکز استان بوده و وقت نکرده به منزلش در لاهیجان سر بزند و در همین موقع برایش قبض گاز می آید و به دلیل مبلغ بالای بدهی پیمانکار شرکت گاز هم کنتور را جمع کرده است!

    این دروغ پردازی در حالی انجام شده است که در تصویر منتشر شده از قبض جناب آقای اسماعیلی (جانباز بزرگوار) 980 مترمکعب مصرف گاز در یک دوره ی اخیر (مصرف متعارف) ذکر شده است، که این مصرف در فصل گرما با عدم حضور در منزل سازگار نمی باشد.

    در همین راستا اطلاعیه ای از سوی برخی از کاربران فضای مجازی منتشر شده است که جهت تنویر افکار عمومی در «بامردم» بازنشر می شود.

    متن این اطلاعیه به شرح زیر می باشد:

    باسلام خدمت همشهریان عزیز لاهیجان و سیاهکل

    در خصوص قطع گاز مشترک بدهکار و مطالب درج شده در کانالی تلگرامی و اظهار نظر کاربران فضای مجازی ذکر چند مورد ضروری می باشد:

    ۱. جریان گاز مشترک فوق توسط پیمانکار وصول مطالبات بدلیل عدم پرداخت بدهی در چندین دوره قطع شده است. قطعا بعید بنظر میرسد نامبرده بجای تشریف فرمایی به اداره و تقسیط بدهی، دست به دامان یک کانال تلگرامی شود که این نیز جای تأمل است! بنظر حضور در اداره گاز راحت تر بوده و این از یک جانباز واقعی بعید است!

    ۲. قبوض گازبها به حساب خزانه دولت واریز می شود لذا ادعای واریز بحساب شرکت گاز استان گیلان صحیح نمیباشد.

    ۳. یارانه ها از محل وجوه گازبها تامین می شود و حتی یارانه ای که هر ماه بحساب همین مشترک محترم پرداخت شده از همین محل می باشد.

    ۴. حتما از نحوه دریافت بدهی توسط ادارات برق، آب، مخابرات و…. مطلع میباشید، برخلاف تمام ادارات خدمات رسان، اداره گاز شهرستان لاهیجان علاوه بر مماشات با مشترکینی که چند دوره و یا حتی چندین سال بدهکار میباشند در صورت مراجعه مشترک به امور مشترکین نسبت به تقسیط نیز اقدام مینماید. روزانه حداقل ۱۰۰ قبض تقسیط میگردد. مستندات ثبت شده در سیستم مشترکین؛ سند قبوض پرداختی تقسیط شده روزانه و خود مشترکین عزیز میتوانند گواه باشند.

    ۵. معاف شدن جانبازان عزیز از پرداخت قبوض گازبها نیاز به پیگیری نمایندگان محترم مجلس و تصویب قانون در مجلس دارد. ما نیز موافق و حتی متقاضی هستیم جانبازان عزیز مجانی از گاز استفاده نمایند. همانگونه که مساجد، حسینیه ها، خانه های عالم و … مجانی هستند.

    ۶. آقای مهندس فروتن رئیس امور مشترکین گاز لاهیجان و پیگیر وصول مطالبات، خودشان جانباز، بسیجی و به مدت ۴ سال اسیر و آزاده جنگ تحمیلی میباشد. ضمنا آقای فروتن نیز هزینه گاز و برق و آب و تلفن و …. منزل خود را پرداخت می نماید. ارزش جانبازان بیش از آن است که سواستفاده ابزاری شوند.

    ۷. در پایان به اطلاع میرساند مشترک فوق یا دیگر مشترکین محترم بدهکار گاز، درصورت عدم توانایی مالی و دیگر مشکلات در پرداخت بدهی، مانند روند همیشه میتوانند جهت تقسیط به امور مشترکین اداره مراجعه نمایند.

    ۸. حق پیگیری قانونی برای شرکت گاز استان گیلان محفوظ می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.