شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جابر کوچکی نژاد،برادر نماینده رشت درگذشت
    15 مرداد 1396 - 15:40
    شناسه : 74277
    0

    پس از ۲۴ ساعت حضور در بیمارستان پورسینای رشت، جابر کوچکی نژاد برادر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در بیمارستان پورسینای رشت درگذشت. جابر کوچکی نژاد که روز پنج‌شنبه براثر وقوع حادثه‌ای در پارکینگ منزلش دچار ضربه ناگهانی به سرش شده بود به کما رفت و طی ۲۴ساعت گذشته در حالت هوشیاری پایین و کمای […]

    پ
    پ

    پس از ۲۴ ساعت حضور در بیمارستان پورسینای رشت، جابر کوچکی نژاد برادر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در بیمارستان پورسینای رشت درگذشت.

    و جبار کوچکی«نژاد - جابر کوچکی نژاد،برادر نماینده رشت درگذشت -

    جابر کوچکی نژاد که روز پنج‌شنبه براثر وقوع حادثه‌ای در پارکینگ منزلش دچار ضربه ناگهانی به سرش شده بود به کما رفت و طی ۲۴ساعت گذشته در حالت هوشیاری پایین و کمای مغزی قرار داشت.

    او بعد از حادثه به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان پورسینای رشت انتقال پیداکرده بود اما تلاش پزشکان برای احیای او به نتیجه منتهی نشد و سرانجام با اهدای عضو توسط اعضای خانواده دار فانی را وداع گفت.

    جابر کوچکی نژاد ۵۴ ساله از  وکلای مرکز مشاوران حقوقی دادگستری گیلان و مشاور حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان است. او سابقه عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ریاست هیات کوهنوردی گیلان را در کارنامه خود دارد و چند دوره در انتخابات شورای شهر رشت نیز نامزد شد.

    مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر آن مرحوم پس از اهدای عضو در زادگاهش روستای ارم‌سادات از توابع دهستان ضیابر(صومعه‌سرا) برگزار می‌گردد و ضمناً تاریخ و زمان مراسم خاک‌سپاری و تشییع پس از اعلام نظر خانواده متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.

    «بامردم» مصیبت وارده را به جناب آقای جبار کوچکی نژاد و خانواده ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و بردباری آرزو دارد.

    گیل نگاه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.