×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

پس از ۲۴ ساعت حضور در بیمارستان پورسینای رشت، جابر کوچکی نژاد برادر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در بیمارستان پورسینای رشت درگذشت.

جابر و جبار کوچکی«نژاد - جابر کوچکی نژاد،برادر نماینده رشت درگذشت -

جابر کوچکی نژاد که روز پنج‌شنبه براثر وقوع حادثه‌ای در پارکینگ منزلش دچار ضربه ناگهانی به سرش شده بود به کما رفت و طی ۲۴ساعت گذشته در حالت هوشیاری پایین و کمای مغزی قرار داشت.

او بعد از حادثه به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان پورسینای رشت انتقال پیداکرده بود اما تلاش پزشکان برای احیای او به نتیجه منتهی نشد و سرانجام با اهدای عضو توسط اعضای خانواده دار فانی را وداع گفت.

جابر کوچکی نژاد ۵۴ ساله از  وکلای مرکز مشاوران حقوقی دادگستری گیلان و مشاور حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان است. او سابقه عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ریاست هیات کوهنوردی گیلان را در کارنامه خود دارد و چند دوره در انتخابات شورای شهر رشت نیز نامزد شد.

مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر آن مرحوم پس از اهدای عضو در زادگاهش روستای ارم‌سادات از توابع دهستان ضیابر(صومعه‌سرا) برگزار می‌گردد و ضمناً تاریخ و زمان مراسم خاک‌سپاری و تشییع پس از اعلام نظر خانواده متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.

«بامردم» مصیبت وارده را به جناب آقای جبار کوچکی نژاد و خانواده ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و بردباری آرزو دارد.

گیل نگاه

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.