×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

استاندار گیلان در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: همان حساسیتی که در حفظ منابع دولتی در استان وجود دارد در حفظ منابع بخش خصوصی  نیز وجود دارد.

IMG 2721 747x498 - به حفظ منابع بخش خصوصی حساس هستیم|از نحوه پرداخت بهای برگ سبز چای راضی نیستم - foa
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکتر محمدعلی نجفی در این نشست بر ضرورت حمایت از گلخانه‌داران تأکید کرد و افزود : باید در کنار تقویت گلخانه‌های احداث شده در جهت حمایت از گلخانه‌های جدید نیز تلاش کنیم.
وی منابع مردم را منابع کشور و منابع بخش خصوصی را منابع ملی دانست و افزود: همان حساسیتی که در حفظ منابع دولتی در استان وجود دارد در حفظ منابع بخش خصوصی  نیز وجود دارد و سیاست دولت در این سال‌های اخیر نیز همین گونه بوده است .
استاندار گیلان با اشاره به فعال شدن چند صد واحد تولیدی مشکل‌دار، راکد و نیمه راکد در کارگروه رفع موانع تولید استان، فعال کردن گلخانه‌های مشکل‌دار را از جمله اولویت‌های استان در این بخش عنوان کرد و افزود : احداث گلخانه علاوه بر اشتغالزایی و تأمین نیاز کشور، ارز آوری خوبی را برای کشور در پی خواهد داشت.
استاندار گیلان با انتقاد از روند کند احداث پایانه گل و گیاه آستارا با بیان اینکه نگاه بنده اعتماد به سرمایه‌گذار است افزود : متاسفانه تاکنون در روند ساخت این پایانه جدیت لازم مشاهده نشد.
دکتر نجفی گفت : سرمایه گذار قوی و توانمند می تواند ظرفیت های بالقوه گیلان را در بحث گلخانه ها به بالفعل تبدیل کند.
وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران با بررسی اقتصادی و جوابگو بودن طرح سرمایه‌گذاری خواهند کرد  افزود : چنانچه سرمایه‌گذاران در بررسی‌های خود برای سرمایه‌گذاری دچار اشتباه شدند دستگاه‌های متولی ، سرمایه‌گذاران را در بخش‌هایی که بهره‌وری بیشتری دارد هدایت کنند.
وی با بیان اینکه از نحوه پرداخت بهای برگ سبز چای راضی نیستم افزود : باید جدیت در این بخش در سازمان چای و وزارت جهاد کشاورزی وجود داشته باشد.
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مسئولین باید به دنبال حل مشکلات کشاورز و باغدار باشند افزود : نباید صرفاً به مردم آمار دهیم و تنها بگوییم که از سال گذشته جلوتر هستیم.

برچسب ها : , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.