×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

آموزش و پرورش رودبنه در تحقق شاخص های عمومی و اختصاصی دستگاه های آموزش و پرورش استان گیلان برای دومین سال متوالی رتبه اول را به دست آورد.

0258 - تلاش وافر همکاران آموزش و پرورش رودبنه برای دومین سال متوالی رتبه اول استانی را رقم زد - آموزش و پرورش رودبنه

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه رودبنه؛ تلاش وافر ریاست و همکاران آموزش و پرورش رودبنه برای دومین سال متوالی رتبه اول استانی را در تحقق شاخص های عمومی و اختصاصی دستگاه های آموزش و پرورش استان گیلان (سال ۱۳۹۵) رقم زد.

گفتنی است این ارزیابی ها شاخص های اختصاصی حوزه های «آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه، غیردولتی، استثنایی، نهضت سوادآموزی، پرورشی و فرهنگی، تربیت بدنی و سلامت، نیروی انسانی و فضا» و ارزیابی شاخص های عمومی برنامه های «مهندسی نقش و ساختار دولت، هوشمند سازی، مدیریت سرمایه انسانی، خدمات عمومی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد» را شامل می شود.

شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی همه ساله به منظور سنجش میزان موفقیت دستگاه ها در راستای تحقق اهداف آن سازمان و وظایف محول شده در قانون مدیریت خدمات کشوری، مصوبات هیأت محترم وزیران، شورای عالی اداری و برنامه اصلاحات نظام اداری مبتنی بر سیاست های کلی نظام اداری، ابلاغی مقام معظم رهبری صورت می گیرد.

این موفقیت بزرگ را به کلیه فرهنگیان منطقه رودبنه تبریک عرض می نماییم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.