چهارشنبه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 10 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهرداری‌های گیلان برای راه‌اندازی بازارچه‌های تولیدات بانوان اقدام کنند
    23 مرداد 1396 - 23:41
    شناسه : 76840
    1

    معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت : شهرداری‌های استان برای راه‌اندازی بازارچه‌های تولیدات بانوان اقدام کنند. محمد احمدی پور در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده گفت : اگر در حوزه‌ی توجه به توانمندی‌های بانوان در جامعه سرمایه‌گذاری خوبی نشود قطعاً در پیشبرد برنامه های اشتغال و توسعه‌ی کشور و کاهش آسیب‌های اجتماعی شاهد […]

    پ
    پ

    معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت : شهرداری‌های استان برای راه‌اندازی بازارچه‌های تولیدات بانوان اقدام کنند.

    احمدی پور - شهرداری‌های گیلان برای راه‌اندازی بازارچه‌های تولیدات بانوان اقدام کنند - احمدی

    محمد احمدی پور در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده گفت : اگر در حوزه‌ی توجه به توانمندی‌های بانوان در جامعه سرمایه‌گذاری خوبی نشود قطعاً در پیشبرد برنامه های اشتغال و توسعه‌ی کشور و کاهش آسیب‌های اجتماعی شاهد نتایج ارزنده نخواهیم بود.

    وی گفت : براساس این راهبرد در دولت تدبیر و امید بیشترین توجه به استفاده از توانمندی‌های بانوان شده است.

    محمد احمدی پور خاطر نشان کرد : در ۴ سال گذشته به پرورش مدیران کارآفرین و پشتیبان تأکید شده است و اداره کل امور بانوان با همکاری دستگاه‌های ذیربط نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی اقدام کند.

    معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان همچنین بر پیگیری مجدانه شهرداری‌های استان برای راه‌اندازی بازارچه‌های بانوان برای ارائه تولیدات آنها تأکید کرد و گفت : شهرداری‌ها موظفند در راستای حمایت از فضای کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی نسبت به راه‌اندازی بازارچه‌های عرضه‌ی تولیدات کشاورزی، صنایع دستی بانوان اقدام کنند.

    وی گفت : این بازارچه‌ها باید تا پایان سال تشکیل شود.

    محمد احمدی پور گفت : اجرای این طرح‌ها با هدف حمایت از اشتغال بانوان و کمک به تأمین معاش و تقویت درآمد خانواده‌ها می‌شود.

    وی افزود : به تحکیم بنیان خانواده باید در کنار اشتغال بانوان توجه شود.

    رفیعی مدیر کل امور بانوان و خانواده نیز در این جلسه گفت: کارگره بانوان و خانواده فقط مختص بحث بانوان نبوده و در کنار آن توجه  به مسائل خانواده و کودکان نیز مورد نظر دارد .

    ایلنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.