×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

فرمانده انتظامی استان گیلان با صدور پیامی سالروز بازگشت آزادگان سرافراز را به خاک وطن تبریک گفت.

محمدرضا میرحیدری - پيام تبريك فرمانده انتظامي استان گيلان به مناسبت ورود آزادگان به ميهن اسلامي - استان گیلان
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در پیام سردار “محمدرضا میرحیدری” فرمانده انتظامی استان گیلان آمده است: در ۲۶ مرداد سال ۶۹، پس از رنج‌های فراوان، سرانجام طلایه‌داران سپاه عشق پای به خاک میهن اسلامی گذشته و به راستی که قلب ملت خانه آن‌هاست و آنان قدم بر قلب ملت نهادند و آمدند و خوش آمدند.
سردار محمدرضا میرحیدری در پیام خود تصریح کرد: آزادگان با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستاده و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و همیشه یار انقلاب و اسلام بودند.
میرحیدری با بیان اینکه در این روز، میهن اسلامی شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌ها و اسارتگاه‌های مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند، بیان داشت: مردان صبوری که بلندترین قله‌های پایداری را فتح کردند تا دشمن به زانو درآید و عجز خویش را لابه کند و به یُمن ورود این دلاورمردان سرافراز، دل‌ها غرق در شوق شد.
رئیس پلیس گیلان آزادگان را چهره‌هایی دانسته که پس از سال‌ها با لبخند آشتی کردند، یوسف‌های غریبی که از راه رسیدند تا وطن، آن‌ها را در آغوش کشد، اظهار داشت: وطن بر پاهای استوارشان بوسه زده و آنان نیز در سجده شکر بر خاک وطن افتاده و صدایی لرزان داشتند که شوق مردم و خانواده‌ آزادگان در آن روز به یاد ماندنی، وصف ناپذیر است.
فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفته و سلامتی و توفیق روز افزون آزادگان را از خداوند متعال مسئلت کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.