پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • به چه اش می تازید..؟!
    30 مرداد 1396 - 15:36
    شناسه : 78413
    0

    چند صباحی است که یکی از کانال های اجتماعی معاند با تمرکز روی اخبار و اتفاقات استان گیلان، همگام با سایر شبکه رسانه ای ضد ایرانی با  هدف مخدوش کردن اعتماد ملت به نظام و حاکمیت و  مسئولین به سختی مشغول  و فعال است. جالب آنکه بدلیل نوع خبر رسانی شان که با رویه و […]

    پ
    پ

    چند صباحی است که یکی از کانال های اجتماعی معاند با تمرکز روی اخبار و اتفاقات استان گیلان، همگام با سایر شبکه رسانه ای ضد ایرانی با  هدف مخدوش کردن اعتماد ملت به نظام و حاکمیت و  مسئولین به سختی مشغول  و فعال است. جالب آنکه بدلیل نوع خبر رسانی شان که با رویه و رویکرد حاشیه سازی و جنجال سالار است که به هیچ یک از اصول حرفه ای ، اخلاقی ، قانونی و انسانی پایبند و معتقد نمی باشد ، با تهیه اخبار جنجالی که مورد پسند  روحیات جامعه است در این فضای مخدوش و بی حساب و کتاب مجازی حاکم ، مطالب اثبات نشده ،اخبار بی اساس ، شنیده ها را ، از داخل تاکسی گرفته تا جمع های خصوصی و اداری و …. را ، به اسم افشاگری پخش  می کنند و عده ای هم  بمانند ماشین فروارد و کپی در نشر این اخبار فعالند و گروهی هم بدون تحقیق همین اخبار را بعنوان ملاک ارزیابی خود نسبت به افراد میدانند بی آنکه از ماهیت و پشت پرده این حرکات خبر داشته باشند.

    60153 581 - به چه اش می تازید..؟! -

    متاسفانه در فضای مجازی امروز تجاوز به حریم خصوصی افراد بی معنی شده و به راحتی با  نشر اکاذیب با آبروی افراد بازی می شود. در ماه های اخیر علاوه بر مسئولین دولتی و نمایندگان مجلس، بسیاری از شهروندان عادی شاید به دلیل مشهوریت یا تمکن مالی و … از اتهامات بی اساس این کانال خاص در امان نبوده اند و هر از چندگاه و صباحی موضوعی گل محفل این مزدوران می شود. متاسفانه در هفته های اخیر شاهد آن هستیم که تندروهای بی ریشه هم آواز با این کانال معاند، بمانند دو لبه قیچی نماینده معزز ولی فقیه در استان گیلان استاد فرزانه آیت الله زین العابدین قربانی را هدف حملات خود قرار داده اند. شخصیتی که به اعتراف همگان در میان پنج  فقیه و استاد علوم دینی استان گیلان در قرن معاصر قرار دارد  که صدها جلد کتاب و جزوه و نوشتار از ایشان در تاریخ به ثبت رسیده ماندگار است کسی که چندین کتاب از ایشان بعنوان کتب مرجع دانشگاهی و حوزوی، تدریس می شود.

    برای ما که شناخت ناچیزی از آیت الله داریم ریشه این بدخواهی ها و حملات به خوبی مشخص است، حملاتی که شاید به دلیل غبطه خوردن به  جایگاه و ریشه و اصالت این بزرگوار در انقلاب از سالهای دور و رفاقت ۶۰ ساله ایشان با رهبر فرزانه انقلاب و مرحوم آیت الله هاشمی و دیگر بزرگان  باز می گردد ، که نتوانستند ذره ای از مهر آن بزرگواران را نسبت به آیت الله قربانی بکاهند و شاید دلیل دیگر این تخریب ها به مشی اعتدال و تدبیر این عزیز بازگردد ، وجود گرانقدر آیت الله عرصه را به زیاده خواهان تندرو و افراط گر استان تنگ کرده ،کسی که با نقش پدرانه خود بسیاری از چالش های استان را مدیریت کرده است.

    اگر به سال ۱۳۹۰ باز گردیم و واکنش این بزرگمرد را نسبت به عدم صلاحیت  فرزندشان برای ورود به انتخابات مجلس را مرور کنیم، خواهیم دید که منیت و خودخواهی در وجود این عالم، درجایی که صحبت از مصلحت نظام و انقلاب باشد ، وجود ندارد. حال باید از تندروهای سوال کرد که به چه پشتوانه ای به خود اجازه داده اید که بواسطه این هجو های شیطانی، بخواهید حتی احترام جایگاه این عزیز را نگاه نداشته و در صدد شوید در  سایه این فضا سازی ها  در انتصاب امام جمعه شهرستانی که ریشه تشیع از آنجاست برنامه عبور از آیت الله را کلید بزنید. که البته دیدید که خیالتان خام بود، چون یا گیله مردان و زنان  را نشناخته اید یا آیت الله قربانی را و یا قطع یقین هر دو را.

    بواسطه پایگاه اجتماعی آیت الله در دیار میرزا و  با همگامی یاران اعتدالیش در مورد اخیر شاهد بودیم که جلوی یک بدعت غلط گرفته شود این اتحاد آنقدر برای بعضی ها گران نشست که در روز  معارفه امام جمعه جدید ، با حرکت هماهنگ شده و ناشایست ، به اسم انقلابگری می خواستند همه ارزش های انقلاب؛ از جایگاه نماینده ولی فقیه، تا شورای سیاستگذاری ائمه جمعه را زیر سوال ببرند ،که با واسطه شعور و بصیرت نمازگزاران و با تدبیر ریاست شورای نماز جمعه استان  و مسئولین حاضر در مراسم این حرکت ناپسند که بوی شورش ومنیت و انحصارطلبی داشت، به سر انجام ننشست. بی گمان تکرار این حرکات وحدت شکن همراهی با دشمن و صهیونیسم است و برای ملت و حاکمیت قابل گذشت و بخشش نخواهد بود.    

    منبع: تدبیر شرق

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.