شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • وزارت کشور ادعای تغییر ۱۵ استاندار را تکذیب کرد
    02 شهریور 1396 - 0:31
    شناسه : 79476
    0

    مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در یک یادداشت رسانه ای، خبر یک کانال تلگرامی موسوم به ایران تایمز که ادعا کرده است ‘ ۱۵ استاندار به زودی تغییر می کنند’ را قویا تکذیب کرد. به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از کانال تلگرامی وزارت کشور، این یادداشت رسانه ای می افزاید: همچنان که بارها تشریح شده، […]

    پ
    پ

    مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در یک یادداشت رسانه ای، خبر یک کانال تلگرامی موسوم به ایران تایمز که ادعا کرده است ‘ ۱۵ استاندار به زودی تغییر می کنند’ را قویا تکذیب کرد.

    کشور - وزارت کشور ادعای تغییر ۱۵ استاندار را تکذیب کرد - تغییر ۱۵ استاندار

    به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از کانال تلگرامی وزارت کشور، این یادداشت رسانه ای می افزاید: همچنان که بارها تشریح شده، انتصاب مدیران سیاست داخلی کشور از جمله استانداران و فرمانداران، برابر روندها و استاندارهای فنی و اداری قانونمند دنبال می شود و اقدامات دفعی و خارج از چارچوب ها و ضوابط در این روند، جایگاهی ندارد.

    مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در خاتمه ضمن تأکید بر ضرورت توجه کافی مخاطبان ارجمند و اصحاب رسانه به اعتبار منابع اخبار منتشره در فضای مجازی خاطر نشان کرد: چنانچه حسب اقتضاء و به منظور تضمین حرکت پرشتاب مناطق مختلف کشور در مسیر توسعه متوازن و تحقق سایر سیاست های دولت خدمتگزار، نیازی به تغییر در برخی مدیریت ها باشد، این موارد برابر روال های طبیعی موجود، دنبال می شود.

    گفتنی است این کانال تلگرامی مدعی شده بود: در تغییر استانداران، استان‌های اصفهان ، خراسان رضوی ، خراسان جنوبی ، آذربایجان غربی ، گیلان ، زنجان ، چهارمحال بختیاری و اردبیل در موج اول تغییرات خواهند بود و  استانداران استان‌های البرز، کرمانشاه و کردستان هم از جمله استان‌هایی هستند که در موج دوم تغییر خواهند بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.