جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برجام جلوی خسارت‌های بیشتر به کشور را گرفت
    07 شهریور 1396 - 11:23
    شناسه : 81798
    0

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت که دولت دوازدهم باید نهایت استفاده را از فضای به وجود آمده بعد از برجام ببرد. به گزارش «بامردم»، غلامعلی جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی ، ‌اظهار داشت: برجام علاوه بر اینکه گشایش‌های جدیدی در وضع کشور ایجاد کرد مانع وارد آمدن خسارت و ضررهای بیشتر به کشور شد. ما […]

    پ
    پ

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت که دولت دوازدهم باید نهایت استفاده را از فضای به وجود آمده بعد از برجام ببرد.

    جعفرزاده - برجام جلوی خسارت‌های بیشتر به کشور را گرفت -

    به گزارش «بامردم»، غلامعلی جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی ، ‌اظهار داشت: برجام علاوه بر اینکه گشایش‌های جدیدی در وضع کشور ایجاد کرد مانع وارد آمدن خسارت و ضررهای بیشتر به کشور شد. ما نمی‌توانستیم نفت بفروشیم اما برجام مانع ادامه این ضرر شد و متاسفانه کمتر به این بعد توجه می‌شود بلکه می‌گویند برجام چه حاصلی داشته،‌ نمی‌گویند که اگر نبود چه اتفاقات تلخی می‌افتاد.

    وی افزود: در واقع شرایط کشور پیش از برجام مانند بیماری بود که برجام هم تب آن را متوقف کرد و هم انرژی ادامه حرکت را به آن داد. همین ‌که در مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری دوازدهم بیش از ۱۰۰ کشور حضور داشتند نشان دهنده به وجود آمدن فضای باز سیاسی در دنیا برای ماست.

    جعفرزاده خاطرنشان کرد: امروز علیرغم بهانه‌جویی‌های دولت ترامپ حقانیت ایران در عرصه بین‌الملل اثبات شده و همه به این نتیجه رسیده‌اند که دولت آمریکا در حال بهانه‌جویی برای ماست. به نظر می‌رسد دولت دوازدهم باید نهایت استفاده دیپلماتیک، منطقی و معقول و قانونی را از فضای به وجود آمده ببرد.

    ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.