×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

نماینده مردم لاهیجان در مجلس اظهار داشت: تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در ساحل دریا، زمین‌های برنج و باغات چای برای غیربومیان ثروتمند بسیار راحت است؛درحالی که صدور مجوز ساخت خانه روستایی برای بومیان در نهایت سختگیری صورت می‌گیرد.

نیکفر نماینده لاهیجان - تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی برای غیربومیان ثروتمند بسیار راحت است | ساخت خانه روستایی برای بومیان در نهایت سختگیری صورت می‌گیرد - تغییر

به گزارش «بامردم»، ذبیح‌الله نیکفر لیالستانی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۷ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: مطالبات چایکاران علیرغم وعده دولت پرداخت نمی‌شود، همچنین هنوز ناظران خرید برگ سبز چای تعیین نشده‌اند؛ضمن اینکه چای وارداتی مانع فروش چای خشک داخلی شده که منجر به تعطیلی اشتغال و تولید می‌شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: لازم است از دخالت‌های بیرونی جلوگیری کنید تا به سرنوشت وزرای سابق دچار نشوید؛چنانچه فردی که یک روز نیز سابقه امور پرورشی ندارد نباید به عنوان معاون پرورشی منطقه انتخاب شود.

وی در ادامه خطاب به وزیر کشور گفت: بحران رانش زمین و پیشروی آب دریا درحوزه انتخابیه باید بررسی شود.

نیکفر در ادامه خطاب به وزرای کشور، راه و جهاد اظهار داشت: تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در ساحل دریا، زمین‌های برنج و باغات چای برای غیربومیان ثروتمند بسیار راحت است؛درحالی که صدور مجوز ساخت خانه روستایی برای بومیان در نهایت سختگیری صورت می‌گیرد.

عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به وزیر بهداشت با تأکید بر جلوگیری از جذب غیرقانونی هیئات علمی و مدیریت بیمارستان‌ها خارج از چارچوب خاطر نشان کرد: لازم است از انتقال پزشکان از بخش دولتی به خصوصی جلوگیری شود.

خانه ملت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.