سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری ۷مزاحم اینترنتی در گیلان
    12 شهریور 1396 - 0:22
    شناسه : 83255
    0

    ۷ مزاحم اینترنتی در رشت و صومعه سرا دستگیر شدند. به گزارش «بامردم»، سرهنگ ایرج محمد خانی رئیس پلیس فتا استان گیلان گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت و صومعه سرا به دادخواهی تعدادی از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت برای آنان از طریق پیام رسان موبایلی […]

    پ
    پ

    ۷ مزاحم اینترنتی در رشت و صومعه سرا دستگیر شدند.

    فیلم سیاه دستگیری - دستگیری ۷مزاحم اینترنتی در گیلان -

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ ایرج محمد خانی رئیس پلیس فتا استان گیلان گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت و صومعه سرا به دادخواهی تعدادی از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت برای آنان از طریق پیام رسان موبایلی ، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    وی افزود: با پی جویی فنی و پلیسی ، مزاحمان اینترنتی در شبکه های اجتماعی که ۵ مرد۱۹، ۲۳، ۲۹، ۳۰و ۴۳ساله اهل و ساکن رشت و صومعه سرا و دو زن ۱۸۸و ۲۶ساله اهل و ساکن رشت شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شدند.

    رئیس پلیس فتا استان گیلان بااشاره به افزایش جرایم سایبری در استان تصریح کرد: ۲۴درصد از جرایم سایبری در گیلان ، مزاحمت اینترنتی بوده که باید کاربران ضمن هوشیاری از انتشار اطلاعات محرمانه و شخصی در فضای مجازی خود داری کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.