شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کمک 2ونیم میلیارد تومانی دکتر نوبخت به سیل زدگان گیلان
    24 شهریور 1396 - 0:39
    شناسه : 87382
    0

    مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور از کمک 2 و نیم میلیارد تومانی دکتر نوبخت به مردم سیل زده گیلان در جریان بارندگی‌های اخیر خبر داد. به گزارش «بامردم»، سیدرضا سیددانش در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، با اشاره به توجه معاون محترم رئیس جمهور به موضوع سیل اخیر گیلان […]

    پ
    پ

    مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور از کمک 2 و نیم میلیارد تومانی دکتر نوبخت به مردم سیل زده گیلان در جریان بارندگی‌های اخیر خبر داد.

    1 - کمک 2ونیم میلیارد تومانی دکتر نوبخت به سیل زدگان گیلان -

    به گزارش «بامردم»، سیدرضا سیددانش در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، با اشاره به توجه معاون محترم رئیس جمهور به موضوع سیل اخیر گیلان اظهار کرد: در پی بارندگی‌های اخیر در گیلان، مردم برخی نقاط استان از جمله لاهیجان و لنگرود دچار حادثه سیل شدند که جناب آقای دکتر نوبخت در همان ساعات اولیه و طی تماسی تلفنی با استاندار گیلان، رسیدگی فوری به موضوع را مورد تاکید و برای جبران خسارت‌های مردم شریف منطقه قول مساعد دادند.

    مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: دکتر نوبخت طی نامه‌ای به معاون نظارت مالی و خزانه داری کشور خواستار 2 ونیم میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان گیلان شد.

    وی خاطرنشان کرد: این کمک بلاعوض برای جبران خسارت‌های مردمی در تامین لوازم خانگی و کمک به افراد فوت شده، بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی خسارت دیده و تامین هزینه‌های خدمات مدیریت در امر بازسازی ناشی از سیل است که به دستور ریاست ارجمند سازمان در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.