پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41353 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • استراتژی جمهوری اسلامی تعامل گسترده با جهان است
    27 شهریور 1396 - 1:17
    شناسه : 88221
    0

    رئیس جمهوری اسلامی ایران در هنگام ورود به فرودگاه جان اف کندی آمریکا گفت که استراتژی جمهوری اسلامی تعامل گسترده با جهان است. به گزارش ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی یادآورشد :همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند استراتژی ما تعامل گسترده با جهانیان است و این تعامل در کنار مجامع بین المللی می […]

    پ
    پ

    روحانی در آمریکا - استراتژی جمهوری اسلامی تعامل گسترده با جهان است - استراتژی

    رئیس جمهوری اسلامی ایران در هنگام ورود به فرودگاه جان اف کندی آمریکا گفت که استراتژی جمهوری اسلامی تعامل گسترده با جهان است.

    به گزارش ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی یادآورشد :همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند استراتژی ما تعامل گسترده با جهانیان است و این تعامل در کنار مجامع بین المللی می تواند عملیاتی و اجرایی شود.

    رئیس جمهوری اسلامی ایران ادامه داد:در این سفر جلساتی با سران کشورها ، نخبگان و علمای اسلامی،مدیران رسانه های آمریکا و ایرانیان عزیز خواهیم داشت.

    روحانی تاکید کرد که نشستی با سران کشورهای اروپایی،آسیایی،آفریقایی و آمریکای لاتین خواهیم داشت و امیدوارم در این دیدارها به نفع منافع ملت ایران و همکاری های بین المللی گام برداریم.

    رئیس جمهوری هدف از سفر به نیویورک را رساندن صدای ملت بزرگ ایران به گوش جهانیان عنوان کرد و ادامه داد: تشریح شرایط دشوار منطقه به سران کشورها از دیگر برنامه های این سفر است.

    روحانی، پرداختن به مسائلی که امروز در آسیا شاهد آن هستیم بخصوص مظلومان میانمار و شرایط دشواری که آنها دارند را از دیگر مباحثی عنوان کرد که در این سفر دنبال خواهد شد.

    رئیس جمهوری اسلامی که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به آمریکا سفر کرده است، ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه بعدازظهر به وقت محلی وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد.

    حجت الاسلام و المسلمین رروحانی را در این سفر محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه همراهی می کنند.

    مجمع عمومی سازمان ملل از ۱۹ سپتامبر(۲۸ شهریور) آغاز و تا ۲۵ سپتامبر(سوم مهر) ادامه خواهد داشت. سران کشورها یا نمایندگان آن ها بر اساس برنامه اعلام شده در این مجمع سخنرانی خواهند کرد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.