شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • باید پیام دفاع مقدس را به بهترین نحو به دانش‌آموزان منتقل کنیم
    27 شهریور 1396 - 22:15
    شناسه : 88456
    0

    امام جماعت رودبنه عنوان کرد: ما دانش آموزانی داریم که نسل سوم و چهارم انقلاب هستند، باید پیام دفاع مقدس را به بهترین نحو به این دانش آموزان منتقل کنیم. اختصاصی «بامردم»، حجت الاسلام ملکی در جلسه شورای آموزش و پرورش و زنگ مقاومت بخش رودبنه شهرستان لاهیجان با اشاره به در پیش بودن آغاز سال […]

    پ
    پ

    امام جمعه رودبنه - باید پیام دفاع مقدس را به بهترین نحو به دانش‌آموزان منتقل کنیم - امام جماعت رودبنه

    امام جماعت رودبنه عنوان کرد: ما دانش آموزانی داریم که نسل سوم و چهارم انقلاب هستند، باید پیام دفاع مقدس را به بهترین نحو به این دانش آموزان منتقل کنیم.

    اختصاصی «بامردم»، حجت الاسلام ملکی در جلسه شورای آموزش و پرورش و زنگ مقاومت بخش رودبنه شهرستان لاهیجان با اشاره به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: باید از همه مردم ایران برای نقش آفرینی در دفاع مقدس تشکر کنیم، هر چقدر از دفاع مقدس بگوییم کم گفته ایم اگر دفاع مقدس نبود ما هم اکنون اینجا نبودیم.

    وی با تسلیت فرا رسیدن ایام ماه محرم افزود: در ماه محرم باید تلاش کنیم تا اهداف و مقاصد آقا اباعبدالله حسین را به نحو احسن به دانش آموزان و جوانان منتقل کنیم.

    امام جماعت مسجد رودبنه در رابطه با هفته گرامیداشت دفاع مقدس نیز عنوان کرد: ما دانش آموزانی داریم که نسل سوم و چهارم انقلاب هستند، باید پیام دفاع مقدس را به بهترین نحو  به این دانش آموزان منتقل کنیم، از ریاست آموزش و پرورش تقاضا دارم در خصوص این هفته، برنامه ها طوری تنظیم شود که پیام ایثار‌، گذشت‌ و فداکاری‌ ملت ایران در دفاع مقدس به نسل فعلی به جوانان، نوجوانان و دانش آموزان منتقل گردد.

    حجت الاسلام ملکی بیان داشت: با توجه به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی جدید، بهتر است تمهیداتی در رابطه با سرویس مدارس انجام شود که خدای ناکرده نکند حوادثی فرزندانمان را تهدید کند، خودروهای سرویس مدارس باید امن و دارای رانندگانی امین باشند تا سلامت و امنیت دانش آموزان را از این طریق حفظ کنیم.

    آزاد خواه شهردار رودبنه - باید پیام دفاع مقدس را به بهترین نحو به دانش‌آموزان منتقل کنیم - امام جماعت رودبنه

    شهردار رودبنه نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: شهرداری رودبنه با توجه به نزدیک بودن آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، اقداماتی همچون ترمیم سرعت گیرها، خط کشی خیابان ها و کمک به ترمیم یک مدرسه را انجام داده است.

    مجید آزادخواه افزود: این آمادگی را داریم تا در صورت وجود مشکلاتی در این خصوص، آن ها را برطرف کنیم، شهروندان و مسئولین می توانند هرگونه مشکلات مرتبط و … را به ما گزارش دهند.

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.