شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عده ای از دوستان، جوانان اصلاح طلب را خرج جاده های تاریک و وارد دهلیز تنگ و منقبض سیاسی می کنند ! | امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند اتحاد وهمدلی با اعتدالیون هستیم
    28 شهریور 1396 - 22:14
    شناسه : 88812
    0

    عضو شورای عالی اصلاح طلبان گیلان با اشاره به ضرورت اتحاد بیش از پیش حامیان دولت در گیلان گفت : امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند اتحاد وهمدلی با اعتدالیون هستیم و هرچقدر اتحاد اصلاح طلبان و اعتدالیون گسسته شود، هزاره سوم بار دیگر سر بر می آورد. به گزارش «بامردم»، مازیار صیادی با […]

    پ
    پ

    صیادی - عده ای از دوستان، جوانان اصلاح طلب را خرج جاده های تاریک و وارد دهلیز تنگ و منقبض سیاسی می کنند ! | امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند اتحاد وهمدلی با اعتدالیون هستیم - صیادی

    عضو شورای عالی اصلاح طلبان گیلان با اشاره به ضرورت اتحاد بیش از پیش حامیان دولت در گیلان گفت : امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند اتحاد وهمدلی با اعتدالیون هستیم و هرچقدر اتحاد اصلاح طلبان و اعتدالیون گسسته شود، هزاره سوم بار دیگر سر بر می آورد.

    به گزارش «بامردم»، مازیار صیادی با تاکید بر اهمیت درک ساختار قدرت افزود: عده ای از دوستان، جوانان اصلاح طلب را خرج جاده های تاریک و وارد دهلیز تنگ و منقبض سیاسی  می کنند. حقیقت  شاید برای مدتی کوتاه دردناک باشد ، اما یک دروغ تا ابد می آزارد و امروز با توجه به جو فعلی فضای سیاسی استان برای انتصاب استاندار جدید لازم است متناسب با فضای سیاسی کشور حقیقت را به جوانان واحزاب انتقال دهیم.

    این فعال سیاسی گفت :  امروز ما بیش از هر زمان دیگر نیاز مند اتحاد وهمدلی با اعتدالیون هستیم و لیدر این جریان سیاستمدار چیره دستی است واین سیاستمدار  پر نفوذ ، جوان ۴۰ ساله نیست که بگویم فرصت دارد تا شاکله نظام هارمونی ومتراکم حزب خودش را تنظیم کند و  پایان چهار سال تقریبا زمان اوج بهره برداری تمام سالهای عمر سیاسی شان است .

    صیادی با اشاره به نگاه های سلیقه ای و محفلی در جریان اصلاح طلبان گفت: مگر در عصر اصلاحات من و شما اجازه می دادیم که فردی غیر همسو  بر کرسی استاندار ی تکیه زند. گیلان زادگاه  لیدر جریان اعتدال است و او هیچگاه این اعتبار دیرینه را با طیف یا گروهی معامله  نمی کند.

    صیادی خطاب به احزاب اصلاح طلبان گفت : نمی دانم تحلیلگران شما چه کسانی هستند و نمی خواهند بازی قدرت را قبول کنند، اعتدالیون به فرض نتوانستند  کاندیدای  بومی اعتدال را بر کرسی استانداری بنشانند  اما مطمئن باشید قطعا گزینه بعدی اصلاح طلبان یا چهره های نیمه اعتدال واصلاح طلب نخواهد بود.

    مهندس صیادی بیان کرد : مگر تعدادی از سیاسیون نگین نشین تهران نزد  لیدر جریان  اعتدال نرفتند و  آنگاه با روحیه خندان و ملیح نگفتند که همه گزینه های شما را تایید می کنیم ولی  شما  تعدادی گزینه های دیگر  را اضافه کنید ! این نشانه خوبی برای درک بسیاری از رخداد های آینده است.

    عضو شورای عالی اصلاح طلبان گیلان خاطرنشان کرد : دهها رویکرد قدرت سیاسی را در ادوار گذشته  شاهد بودیم و اکثر مواقع بعضا یک سوی منازعات بودیم . ولی اینبار متفکرانه وعالمانه رفتار کنیم تا وارد چرخ داندانه های قدرت نشویم تا آرمان هایمان نابود نشود.

    صیادی افزود: اصلاحات پروسه است نه پروژه، پس در روند پروسه باید هوشمندی لازم  را با تعامل داشته باشیم.

    عضو بزرگترین فراکسیون احزاب اصلاح طلب گیلان گفت: حسب اطلاعات واصله و با توجه به فرآیند موجود، گزینه اعتدال بالاترین شانس را برای سکانداری استانداری گیلان دارد وتوافقات پیشآامده حکایت از قطعیت امر دارد  واینگونه ترجمه می شود.

    صیادی یادآور شد:  فراکسیون احزاب اصلاح طلب گیلان گزینه های اصلاح طلبان اعم از سیداحمد حسینی، هادی حق شناس، قاسم رمضانپور، عبدالغفار شجاع وکیوان محمدی را بطور مساوی تایید وتبلیغ نموده  است و هر آنچه هیات محترم دولت از پنج گزینه  مطرح انتخاب نماید مورد قبول فراکسیون احزاب اصلاح طلب خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.