×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اطلاعات

در پی رشادت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگیری افرادی که قصد اقدام تروریستی در تهران و سایر نقاط کشور را داشتند صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به پخش مستندی از این اقدامات خواهد پرداخت.

به گزارش «بامردم»، در پی رشادت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) وزارت اطلاعات و دستگیری افرادی که قصد اقدام تروریستی در روزهای اخیر در تهران و سایر نقاط کشور را داشتند صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به پخش مستندی از این اقدامات خواهد کرد.

این مستند شامل جزئیات شناسایی تروریست ها و مخفیگاه آنان، عملیات دستگیری به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) و وزارت اطلاعات و بخش‌هایی از اعترافات تروریست ها می باشد.

زمان پخش این مستند ساعت ۲۰:۱۵ روز دوشنبه از شبکه خبر (پس از بخش خبری ساعت ۲۰) خواهد بود. همچنین پخش مجدد آن از شبکه دوم سیما و پس از مجموعه خبری ۲۰:۳۰ خواهد بود.

گفتنی است سلسله عملیات دستگیری تروریست‌ها از مورخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ آغاز و آخرین ضربه‌های اطلاعاتی در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ بر این گروه وارد شده و تعداد ۱۰ تروریست تکفیری وهابی در تهران و سه استان مرزی و مرکزی کشور دستگیر شده‌اند و هم‌اکنون بازجویی از تروریست‌ها و روند پیگیری‌های اطلاعاتی و عملیاتی در داخل و خارج از کشور به‌طور هم‌زمان و همه‌جانبه ادامه دارد./بولتن نیوز

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.