×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

محمود سایش، جانباز و ایثارگر ورامینی است که مدتی قبل یک وانت که همه دارایی اش بود را به مدافعان حرم اهدا کرد، اما این جانباز مظلوم و گمنام ورامینی ۵ سال است با مشکلی دست و پنجه نرم می کند که هم عجیب است و هم غریب!

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری شهدای ایران؛ «محمود سایش»، جانباز و ایثارگر ورامینی است که مدتی قبل یک وانت که همه دارایی اش بود را به مدافعان حرم اهدا کرد، اما این جانباز مظلوم و گمنام ورامینی ۵ سال است با مشکلی دست و پنجه نرم می کند که هم عجیب است و هم غریب!

157826 945 - قطع برق منزل "جانباز" به مدت 5 سال؟! + عکس - 5 سال

این جانباز دفاع مقدس به مدت ۵ سال است که برق منزلش قطع شده و دستش به هیچ جایی نرسیده است که پیگیری کند.

به ادعای جانباز؛ ۵ سال پیش مأموری از اداره برق، ضمن قطع برق منزل جانباز کنتور را در آورده و در محل رها می کند تا با کنتور دیگری تعویض گردد اما در این ۵ سال پیگیری های فراوان جانباز از اداره برق نتیجه نداشته است.

157827 152 - قطع برق منزل "جانباز" به مدت 5 سال؟! + عکس - 5 سال

نکته قابل تأمل اینجاست که جانباز می گوید: نمی دانم چرا برق خانه من وصل نمی شود؟! اگر تخلفی دارم، بدهی دارم، جرمی با کنتور برق انجام داده ام که باید پرونده ام را بفرستند به مرجع قضایی  تا رسیدگی شود و اگر نه چرا در این ۵ سال کنتور برق خانه ام رها شده است؟!

این جانباز ورامینی  می گوید: مدتی قبل وعده دادند که مشکلت را رفع می کنیم اما خبری نشد و نمی دانم به کجا باید پناه ببرم.

برچسب ها : , , , ,
  1. خادم حضرت زینب س

    باسلام.وزارت نیرو وبرق تهران این بود خدمت به ملت؟گویا اداره برق منطقه ازادی تهران میبایست پاسخ دهد وپنج سال قطع برق مگه میشه ؟تاسف میخورم از مسئولان که حاضر نیستن از پشت میزشان بیایند بیرون ومشکلات مردم را بر طرف کنند.مدیر جدید برق منطقه ازادی تهران چرا پیگیری نکردید تا کنون.از شهدا شرمنده ایم.

    • ناشناس

      جانم فدای حضرت زینب س.خاک پای مدافعان را میبوسم از خداوند میخواهم که قسمتم بشه که بیام تا بتوانم کفشهای مدافعان حرم را واکس بزنم ولباسهایشان را بشورم با گریه مینویسم .دست تک تک رزمندگان مدافع را میبوسم به امید پیروزی در قدس ونماز جمعه را در قدس بخوانیم .لوات صلوات صلوات……………………………………………………..

  2. بسیجی

    باسلام بر شهدا.مسئولان به فکر خدمت به کوخ نشینان باشند نه خدمت به کاخ نشینان.انشالله روزی برسد نه اختلاس باشد ونه رانت خواری .انشاالله روزی برسد که کارمندان بنیاد شهید خودشان را وقف خانواده شهدا کنند.تشکر از سایت مربوطه که خودش را خادم مردم میداند وتشکر هم میکنم از سایت شهدای ایران که خادم خون شهدا ودر خدمت جانبازان مخصوصا جانبازان شیمیایی وهمچنین آرمان انقلاب را به گوش جهانیان میرساند مخصوصا مادرشهید علی کوهی را درمنطقه ورداورد که زندگیش در یک اطاق ۹متری بود که فاقد حمام بود واگر سایت شهدا ایران اطلاع رسانی نمیکرد واقعا هیچ کس مشکلاتش را بر طرف نمیکرد مدیران بنیاد شهید سریع قضاوت نکنید وسعی کنید انقلابی باقی بمانید وخادم خانواده شهدا باشید.اگر شهدا نبودند امنیت نبود.روح شهدا صدر اسلام تاکنون شاد مخصوصا شهدا مدافع حرم.ممنون از سایت انقلابی با مردم که رسانه درد دل ملت را به گوش مسئولان میرساند.

  3. ناشناس

    با سلام ودرود بر سایت خبری با مردم.سایتی که مشکلات شهروندان عزیزمان را با قلم و ارسال خبری بر طرف میکند خود جهادی است در را خداوند باسپاس از شما که مشکلات ایثار گر عزیزمان اقای محمود سایش را اطلاع رسانی نمودید .ما برای شما وتک تک پرسنل سایت خبری با مردم دعا میکنیم.موفق باشید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.