×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فیلمنامه2 - فروخته شدن یک فیلمنامه به قیمت سه میلیارد تومان - آدری هپیورن

فیلمنامه «صبحانه در تیفانی» متعلق به «آدری هپیورن» ستاره هالیوودی در یک حراجی در لندن به قیمت بیش از سه میلیارد تومان به فروش رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، در حراجی «کریستیز» ویژه متعلقات شخصی «آدری هپبورن» در لندن، فیلمنامه فیلم معروف «صبحانه در تیفانی» متعلق این بازیگر، هفت برابر ارزیابی‌های اولیه و به قیمت ۶۳۰ هزار پوند معادل بیش از سه میلیارد تومان به فروش رفت.

این نسخه شخصی فیلمنامه که دارای یادداشت‌هایی از «هپبورن» است، یکی از چند آیتم از جمله مجموعه عکس، لباس‌ها، جواهرات و … بود که از سوی پسر «هپبورن» به حراج گذاشته شدند و در این حراجی به ارزش کلی ۶ / ۴ میلیون پوند فروخته شد.

فیلم «صبحانه در تیفانی» محصول ۱۹۶۱ اثری کمدی – رمانتیک است که «آدری هپبورن» برای بازی در این فیلم، نامزد کسب جایزه اسکار شد. این فیلم که برنده جایزه اسکار بهترین موسیقی است، از فیلم‌های کلاسیک هالیوود است و داستان آن درباره «هالی گولایتلی» دختر جوان و ساده‌ای است که به تنهایی زندگی می‌کند. او در نوجوانی ازدواج می‌کند، ولی پس از مدت کوتاهی راهی نیویورک می‌شود و پس از آشنایی با یک نویسنده جوان، زندگی‌اش متحول می‌شود.

«آدری هپبورن» از مطرح‌ترین ستاره‌های عصر طلایی هالیوود است که در طول دوران فعالیت هنری‌اش، در مجموع نامزد چهار جایزه اسکار شد و یک‌بار در سال ۱۹۵۴ برای فیلم «تعطیلات در رم» موفق به کسب اسکار بازیگری شد. سه جایزه بفتا، دو گلدن گلوب، جوایز امی، تونی و گرمی دیگر افتخارهای هنری «هپبورن» هستند. او جزو ۱۲ نفری است که موفق به کسب جوایز مهم اسکار، تونی، اِمی و گِرمی شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.