جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41359 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • توزیع 1200 شاخه گل به همراه کارت تبریک به مناسبت فرارسیدن روز ملی عفاف و حجاب
    19 تیر 1395 - 12:38
    شناسه : 9344
    0

    رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان و سیاهکل از توزیع 1200 شاخه گل به همراه کارت تبریک تحت عنوان «عنایت حضرت زهرا (س) بر شما مبارک باشد» در سطح شهرستان لاهیجان خبر داد. حجت الاسلام مهدی بازدار در گفت و گو با خبرنگار بامردم گفت: با توجه به فرارسیدن روز ملی عفاف و حجاب توسط […]

    پ
    پ

    بازدار

    رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان و سیاهکل از توزیع 1200 شاخه گل به همراه کارت تبریک تحت عنوان «عنایت حضرت زهرا (س) بر شما مبارک باشد» در سطح شهرستان لاهیجان خبر داد.

    حجت الاسلام مهدی بازدار در گفت و گو با خبرنگار بامردم گفت: با توجه به فرارسیدن روز ملی عفاف و حجاب توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لاهیجان، 1200 شاخه گل به همراه کارت تبریک تحت عنوان  «عنایت حضرت زهرا (س) بر شما مبارک باشد» در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

    رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان و سیاهکل افزود: همچنین طی جلسه ستادی که در شهرستان بر همین منوال تشکیل گردید قرار شد تا با حضور بازیگران صدا و سیما،  جشنی تحت عنوان اجتماع ملی مدافعان حریم خانواده در روز ملی عفاف و حجاب در بقعه میرشمس الدین لاهیجان برگزار شود .
    وی در ادامه از تمامی خواهران ولایتمدار برای حضور در این برنامه فرهنگی دعوت به عمل آورد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.