شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بارش باران سیل‌آسا مسافران و گردشگران رودسر را خانه‌نشین و راهی شهرهایشان کرد
    19 تیر 1395 - 23:08
    شناسه : 9407
    0

    اختصاصی/در پی تغییر ناگهانی شرایط آب و هوا، بارش باران سیل‌آسا مسافران و گردشگران باقی مانده را خانه‌نشین و راهی شهرهایشان کرد. به گزارش “بامردم”، بارش باران سیل‌آسا در رودسر و بسیاری از شهرهای گیلان باعث شد تا مسافران و گردشگران باقی مانده خانه‌نشین و یا راهی شهرهایشان شوند. به فاصله چند دقیقه پس از […]

    پ
    پ

    749841

    اختصاصی/در پی تغییر ناگهانی شرایط آب و هوا، بارش باران سیل‌آسا مسافران و گردشگران باقی مانده را خانه‌نشین و راهی شهرهایشان کرد.

    به گزارش “بامردم”، بارش باران سیل‌آسا در رودسر و بسیاری از شهرهای گیلان باعث شد تا مسافران و گردشگران باقی مانده خانه‌نشین و یا راهی شهرهایشان شوند.

    به فاصله چند دقیقه پس از شدت گرفتن بارش‌ها مهندس حسن پورقربان شهردار رودسر به همراه تیم‌های بحران شهری در مناطقی که آبگرفتگی وجود داشت حضور پیدا کردند.

    حسن-پورقربان-شهردار-رودسر

    شهردا رودسر در حاشیه حضور و بازدید خود از مناطق آبگرفته در گفت و گو با خبرنگار بامردم از ساکنین حاشیه رودخانه‌ها و مناطق آبگرفته خواست تا با تیم‌های شهرداری همکاری لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه حادثه با شهرداری تماس بگیرند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.