شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آتش‌سوزی مهیب صبحگاهی در بافت بهم تنیده سلیمانداراب رشت + عکس
    13 مهر 1396 - 10:52
    شناسه : 94563
    0

    به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، این آتش سوزی در ساعت 5:44 دقیقه صبح امروز 13 مهر 96 به مرکز ستاد فرماندهی و کنترل 125 آتش نشانی اطلاع داده شد. گفتنی است: بلافاصله 16 دستگاه خودروی اطفایی، نجات و آبرسان بهمراه 57 آتش نشان از 7 ایستگاه […]

    پ
    پ

    مهیب سلیمانداراب رشت - آتش‌سوزی مهیب صبحگاهی در بافت بهم تنیده سلیمانداراب رشت + عکس - آتش‌سوزی

    به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، این آتش سوزی در ساعت 5:44 دقیقه صبح امروز 13 مهر 96 به مرکز ستاد فرماندهی و کنترل 125 آتش نشانی اطلاع داده شد.

    گفتنی است: بلافاصله 16 دستگاه خودروی اطفایی، نجات و آبرسان بهمراه 57 آتش نشان از 7 ایستگاه به محل حادثه واقع در سلیمانداراب، خیابان شهدا، کوچه هشتم اعزام شدند.

    شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت از شدت این آتش سوزی در کوچه های تنگ و باریک خبر داد و گفت: بواسطه شعله های سرکش و احتمال سرایت آتش از سه طرف به منازل مسکونی، آتش نشانان سریعا نسبت به اطفا و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند.

    وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، افزود: در این آتش سوزی یک باب منزل خالی از سکنه، سقف دو باب مغازه و قسمتی از سقف دو باب منزل مسکونی دچار حادثه و آتش سوزی شد.

    مومنی از مصدومیت دو تن از آتش نشانان در این حادثه خبر داد و افزود: این دو آتش نشان که از ناحیه دست و پا دچار مصدومیت شدند؛ هم اکنون در بیمارستان پورسینای رشت تحت درمان هستند.

    همین گزارش حاکی است: در این حادثه کوچه های منتهی به محل حادثه به شدت تنگ و باریک و سقف های چوبی خانه و مغازه ها بدون هیچ گونه دیوار آتش بر و بهم پیوسته بودند که کار اطفای این آتش سوزی را برای آتش نشانان بسیار نفس گیر کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.