جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • منطقه آزاد انزلی دروازه شطرنج‌بازان جهان است / ایرانی‌ها در شطرنج خیلی موفق‌تر از بقیه کشورها هستند
    21 تیر 1395 - 0:45
    شناسه : 9484
    0

    رییس فدراسیون جهانی شطرنج منطقه آزاد انزلی را دروازه شطرنج‌بازان جهان دانست. به گزارش بامردم ، کرسان ایلیون ژینوف امشب در مراسم آغاز رقابتهای شطرنج جام ستارگان گفت: امروز منطقه آزاد انزلی به یک دروازه بزرگ برای شطرنج بازان جهان تبدیل شده است و به همین منظور هر پیشنهادی که از منطقه آزاد انزلی و […]

    پ
    پ

    کرسان ایلیون ژینوف

    رییس فدراسیون جهانی شطرنج منطقه آزاد انزلی را دروازه شطرنج‌بازان جهان دانست.

    به گزارش بامردم ، کرسان ایلیون ژینوف امشب در مراسم آغاز رقابتهای شطرنج جام ستارگان گفت: امروز منطقه آزاد انزلی به یک دروازه بزرگ برای شطرنج بازان جهان تبدیل شده است و به همین منظور هر پیشنهادی که از منطقه آزاد انزلی و ایران به فدراسیون جهانی شطرنج ارائه شود حمایت می‌کنیم .

    وی با اعلام تبریک از سوی 187 کشور عضو فدراسیون جهانی شطرنج برای برگزاری این رقابت بین المللی در منطقه آزاد انزلی، افزود: شطرنج دردنیا پیشرفت خوبی داشته ولی ایرانی‌ها در شطرنج خیلی موفق‌تر از بقیه کشورها هستند .
    رییس فدراسیون جهانی شطرنج با ابراز تعجب و خوشحالی از برگزاری همزمان 100 مسابقه در یک روز در سراسر ایران گفت: ایران به یک کشور شطرنج تبدیل شده است.
    کرسان ایلیون ژینوف افزود: می دانیم که ایران درآینده مسابقات بین‌المللی دیگری را نیز پیشنهاد خواهد کرد و فدراسیون جهانی هم از آن حمایت می‌کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.