×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

امیرجانبازی

فرماندار رودسر از دستگاه های دخیل در صدور مجوز ساخت و سازها اکیداً خواست تا در رعایت حرایم رودخانه ها و انهار نهایت دقت و نظارت را معمول فرمایند.

«بامردم» | فرماندار شهرستان رودسر گفت : براساس گزارشات اداره هواشناسی شهرستان رودسر‌در بارندگی های اخیر میزان بارش در رودسر بالغ بر ۳۱۲ میلیمتر شد . که با عنایت به وقوع این حجم بارش در یک بازه زمانی محدود ، علیرغم تمام پیش بینی ها و اقدامات انجام خسارتی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به تاسیسات و زیر بناهای شهری و روستایی در بخش مختلف راه ، ساختمان ، صنعت ، کشاورزی و … وارد گردید .
جانبازی با اشاره به اینکه رودسر بعد از شهرستان انزلی ، دومین شهرستان استان به لحاظ میزان بارش بود گفت: در همان ساعت اولیه بارش باران برای مقابله با بحران های احتمالی و کمک به مردم شهرستان نیروها و تجهیزات امدادی در آماده باش کامل بودند و ارائه خدمات می نمودند .
جانبازی با قدردانی از همه دستگاه های خدمات رسان افزود : به منظور رفع پتاسیل آسیب در مناطق مستعد بروز خسارت و احداث دیواره های محافظ ، لایروبی رودخانه ها و انهار و … پیگیری و تخصیص اعتبارات کافی ضروری است .
وی بر لزوم اختصاص تسهیلات و کمک های بلاعوض برای آسیب دیدگان تأکید و تصریح نمود : نقاطی که در بارندگی های اخیر دچار خسارت گردیده اند شناسایی و با انجام مطالعات و پیش بینی اعتبار مناسب در اسرع وقت نسبت به رفع آسیب ها اقدام گردد .
فرماندار رودسر از دستگاه های دخیل در صدور مجوز ساخت و سازها اکیداً خواست تا در رعایت حرایم رودخانه ها و انهار نهایت دقت و نظارت را معمول فرمایند

 

خبرنگار:محمدجواد همدانی نژاد

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.