×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

ندیمی - واکنش ندیمی به مطالب تخریبی و دروغین یک کانال معاند و تشریح اهداف دروغ‌پردازان - ابوذر ندیمی

تخریبات علیه فرماندار لاهیجان و نماینده سابق فقط یک آدرس می دهد که این ماجرا از سوی دشمن مشترک و باندهای وابسته است که شروع به ترور شخصیتی کرده اند که البته ارتباط آنها با رادیوی جعلی هم باعث افتخارشان است.

به گزارش «بامردم»، کانال رسمی ابوذر ندیمی نماینده ادوار شهرستان لاهیجان به شایعات و دروغ پردازی های یک کانال معاند برون مرزی واکنش نشان داد و نوشت:

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد

بر اساس آنچه که از مطالب تخریبی رسانه مجهول (رادیو گیلان) که با نام رسانه آزاد، هر مطلب بی پایه و اساسی را منتشر می کند، پخش شد و برداشتی از پاسخ های جناب آقای ابوذر ندیمی در گروه تلگرامی (دیروز، امروز و فردا)، خلاصه مطالبی بدین شرح منتشر می گردد:

۱) آقای ابوذر ندیمی دارای همسری با دو مدرک کارشناسی ارشد (دانشگاهی و حوزوی) و ۵ فرزند با تحصیلات پزشک (دو نفر) و دو نفر (مهندس – ارشد) و یک نفر (کارشناس ارشد) می باشد.

۲) از بین ۹ نفر شامل همسر و فرزندان و عروس و داماد ها (دارای مدرک ارشد به بالا و آرشیتکت و معماری) هیچ کدام کار دولتی نداشته و ندارند و تنها یک داماد که اتفاقا ایشان از همکلاسی های وزیر فعلی ارتباطات دولت بوده است، با دارا بودن سطح تحصیلات و درجات علمی بالا و تسلط بر زبان، مدرس دانشگاه در خارج از استان تهران می باشد.

۳) فرزندان پزشک وی نیز برای گذراندن طرح پزشکی ۲ ساله (که برای تمامی دانشجویان پزشکی اجباری می باشد) در مراکز بهداشتی و درمانی خارج از تهران، دوره طرح را در سالیان گذشته سپری کردند و به پایان رسانده اند.

۴) ابوذر ندیمی چرا باید پاسخگوی اشتغال دامادهای بستگان خود باشد که پیش از وصلت با این خانواده، مشغول بکار شدند؟ مگر انتخاب داماد های اقوام با شخص ابوذر ندیمی بوده است؟

۵) اینکه شخصی از بستگان به دلیل سطح تحصیلات و توانایی فردی و مهارتی و شخصی می تواند با قبولی در آزمون ها و مصاحبه ها و آیتم های گزینشی مشغول به کار شود، چرا باید به دلیل داشتن نسبت فامیلی با ابوذر ندیمی، مورد تهمت و افترا قرار بگیرد؟ آیا این امکان برای خودشان موجود نیست که در بخش های خصوصی و دولتی به کار شوند؟ در طی حدود ۴۰ سال خدمت اداری و دست داشتن مستقیم و غیر مستقیم در اشتغال صدها و هزاران نفر از گیلانی و غیر گیلانی ها هم حتما از جرایم سنگین ابوذر ندیمی محسوب می شود؟

۶) اگر قرار بر کار گرفتن باشد باید گفت که ابوذر ندیمی برای نگارنده لاهیجانی متن ارسالی به (رادیو گیلان) که هویت آن مشخص است و بستگان درجه یک و دوستان وی، بر روی کاغذ پاره ای هم کار پیدا کرد و ….

۷) خبر جعلی و قبلی همین باند شایعه ساز که در زمان انتخابات مجلس دهم هم شایعات دروغین فراوانی را پراکنده کرده بودند، به نام (معدن رودبار) در همین رسانه (رادیو گیلان) منتشر شد. درست مثل شایعات دوران انتخابات که گفته بودند فلانی در دوبی و قزوین کارخانه خودرو سازی دارد. ابوذر ندیمی این آمادگی‌ را دارد تا هر کارخانه و معدنی که مدعیان نام می برد و در هر کجای کره زمین موجود است را تقدیم این معاندان کند. گفتنی است یکی از شایعه سازان پیش از انتخابات مجلس سال ۹۴ در دادگاه قضایی محکوم شده است و در ادامه نوبت به بقیه شایعه سازان هم خواهد رسید.

۸) تخریبات علیه فرماندار لاهیجان و نماینده سابق فقط یک آدرس می دهد که این ماجرا از سوی دشمن مشترک و باندهای وابسته است که شروع به ترور شخصیتی کرده اند که البته ارتباط آنها با رادیوی جعلی هم باعث افتخارشان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.