پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برخی می‌گویند برجام هیچ کاری انجام نداده، اینگونه حرف‌ها با سخنان مقام معظم رهبری در تناقض است
    28 مهر 1396 - 15:11
    شناسه : 98086
    0

      خطیب جمعه لاهیجان گفت: برخی در مقابل برجام ناجوانمردانه جلو می آیند و می گویند برجام هیچ کاری انجام  نداده است، اینگونه حرف ها با سخنان مقام معظم رهبری در تناقض است. اختصاصی «بامردم»، حجت الاسلام مهدی صدیق در خطبه های نماز جمعه این هفته لاهیجان به ادامه مباحث در رابطه با امر به […]

    پ
    پ

     

    حجت الاسلام مهدی صدیق امام جمعه لاهیجان 1 - برخی می‌گویند برجام هیچ کاری انجام نداده، اینگونه حرف‌ها با سخنان مقام معظم رهبری در تناقض است - برجام
    خطیب جمعه لاهیجان گفت: برخی در مقابل برجام ناجوانمردانه جلو می آیند و می گویند برجام هیچ کاری انجام  نداده است، اینگونه حرف ها با سخنان مقام معظم رهبری در تناقض است.

    اختصاصی «بامردم»، حجت الاسلام مهدی صدیق در خطبه های نماز جمعه این هفته لاهیجان به ادامه مباحث در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و گفت: در گذشته به جایگاه امر به معروف، مفهوم امر به معروف و نهی از منکر، سلسله مراتب آن و … اشاره و بیان کردیم که اولین عامر خداوند است، پس از خداوند انبیاء، حاکمان اسلامی، عموم مردم و … عامر به معروف و نهی از منکر هستند.

    خطیب جمعه لاهیجان در رابطه با حجاب عنوان کرد: حجاب فقط برای زنان نیست، گاهی حتی برخی بچه های پسر یا مردان ما نیز بی حجاب هستند.

    وی در ادامه با تقدیر ار دکتر ابوالفضل صادقی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان برای سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته به مناسبت هفته تربیت بدنی، گفت: ورزش سلامت جامعه را افزايش می دهد و از بیماری ها می کاهد، علاوه بر سلامت جسم، سلامت روح را نیز به همراه دارد و این ها همه اهمیت ورزش را می رساند.

    حجت الاسلام صدیق با بیان اینکه امروزه ورزش را می توان سیاسی دانست، عنوان کرد: ورزش یکی از بهترین ابزارها برای معرفی هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی است، وقتی یک بانو ورزشکار ایرانی با پوشش اسلامی می رود و در مسابقات پیروز می شود و بر روی سکوی قهرمانی می ایستد، دنیا می گوید که ببینید یک ایرانی با حفظ حجاب و پوشش اسلامی قهرمان شده است.

    خطیب جمعه لاهیجان با اشاره به دیدار جمعی از استعدادهای برتر و نخبگان جوان با مقام معظم رهبری در هفته گذشته، خاطرنشان کرد: امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در این دیدار سخنان و توصیه های بسیار خوبی را همچون‌ قطع کامل وابستگی با آمریکا، عدم توجه به مکر و حیله‌های مطبوعاتی آمریکا، بیان و بر آن ها تاکید کردند.
    وی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری افزود: آمریکا کارگزار شبکه خطرناک‌ صهیونیست بین المللی است، هر رییس جمهوری در آمریکا بر روی کار آید محال است که با ایران و مسلمانان تعامل کند، چرا که صحنه گردانان کسان دیگری هستند.

    صدیق خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب گفتند «تا طرف مقابل، برجام را پاره نکند، ما آن را پاره نمی‌کنیم، اما اگر برجام را پاره کنند ما آن را ریز ریز می کنیم».

    امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه برجام تمام و کمال به نفع ما نبوده اما منافعی برای ما داشته است، افزود: برخی در مقابل برجام ناجوانمردانه جلو می آیند و می گویند برجام هیچ کاری انجام  نداده است، اینگونه حرف ها با سخنان مقام معظم رهبری در تناقض است.

    وی بیان داشت: قبل از برجام در دنیا ایران هراسی حاکم بود و ایران را از داعش بدتر معرفی کرده بودند، تا آمریکا حرفی میزد تایید می کردند، نمی گوییم برجام کاملا موفق بوده اما امروز می بینیم که دنیا دیگر به آمریکا توجهی نمی کند و به جز اسرائیل و عربستان، بسیاری از کشور ها علیه ترامپ موضع می گیرند و حامی ایران هستند، این ها را ما از کجا به دست آورده ایم؟ نباید انقدر در این رابطه توهین کنیم.

    حجت الاسلام صدیق در پایان گفت: امسال لاهیجان قصد دارد تا در  اربعین حسینی در نجف اشرف موکب راه اندازی کند تا به کسانی که می خواهند با پای پیاده برای شرکت در مراسم اربعین راهی عراق شوند خدمت رسانی کند،  برای این امر نیاز به کمک  مردم چه به صورت نقدی و چه غیر نقدی می باشد، خدمت به زائران اربعین حسینی نعمت بزرگی است که نصیبمان شده است.

    نماز جمعه لاهیجان 5 1 - برخی می‌گویند برجام هیچ کاری انجام نداده، اینگونه حرف‌ها با سخنان مقام معظم رهبری در تناقض است - برجام نماز جمعه لاهیجان 1 1 - برخی می‌گویند برجام هیچ کاری انجام نداده، اینگونه حرف‌ها با سخنان مقام معظم رهبری در تناقض است - برجام نماز جمعه لاهیجان 2 1 - برخی می‌گویند برجام هیچ کاری انجام نداده، اینگونه حرف‌ها با سخنان مقام معظم رهبری در تناقض است - برجام نماز جمعه لاهیجان 3 1 - برخی می‌گویند برجام هیچ کاری انجام نداده، اینگونه حرف‌ها با سخنان مقام معظم رهبری در تناقض است - برجام نماز جمعه لاهیجان 4 1 - برخی می‌گویند برجام هیچ کاری انجام نداده، اینگونه حرف‌ها با سخنان مقام معظم رهبری در تناقض است - برجام

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.